Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Mercedes-Benz CLS dostal řadové šestiválce, hybrid a techniku třídy E. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
prislazima
(neregistrovaný)
30. 11. 2017 23:08
Neni to spatne, je to urcite, aspon co se tyce vzezreni pride, dizajnovy odklon smerem k hranam, oproti karoserii jako celku, ktera nema tak durazne tvarove prechody jako tvář auta. Presto, ac muze jit ve vztahu k predchozi generaci o odvazny posun ohledne vzhledu, tak jakoby se v ramci souboje o zakazniky sportovneji ladenych aut, hralo trochu na jistotu, kdy ano, vzhled v teto kategorii prodava a tak, by nebylo uplne treba moudre se vydat prilis jinym smerem nez, treba nove Audi 5 coupe? Nevim... Mozna se nemecke trio misty az moc hlida, nebo na sebe ohlizi. Mozna se pletu, ale trochu to tak pusobi, ja jen aby se v ramci boje mezi sebou prilis "neunifikovali". Navic, tim jak vubec CLSko tak trochu snad nove definovalo sub tridu, bylo uz tak odvazne, a snad proto i tak krasne, prilis se neohlizejic pri razeni vlastni cesty, jak ta by se moc odlisovala nebo ne od jinych znacek. Nemohu se proste zbavit dojmu, ze ac vzhled je odvazny, jako by byl zaroven i s ohledem na neco kompromisem. Mel by byt vice trendy urcujicim a mene vysledkem snahy oslovit momentalni poptavku. Mene britkosti a vice smrncu, to je mercedes, tedy konzervativec, kterej kdyz vykroci z predstav o sobe samem, tak pri zachovani svoji tvare na niz by mel byt patrny vliv jeho filozofie. Ted jako by se nepatricne v jistem segmentu citila generace, kdy jeji predchozi ji domi...pokud ne primo definovala. Jako by, ona odvaha, kdy prisel mercedes s necim jako prvni, trochu pokulhavala pri vedomi konkurence, ktera jej za tu dobu nasledovala. A pokud to co pisu je trochu kritikou auta, neni to kririka mercedesu, ktery umi krasna auta.
I kdyz, kdo vi jak to cele je. Hodnotit vzhled bez kontextu co se tyce nejakeho dizajnoveho smerovani, toho jak by mohla a bude vypadat blizka budoucnost, muze byt osemetne. Mozna, ze se doba jeste neposunula, futurismus ma nadech jeste porad dalekeho hi tech a tak jeste neuzral cas na dotahovani konceptu k jejich produkcni uplnosti, kdy prave kolikrat ta smelost kroku, ktera byva u konceptech, tedy neceho s ohledem na mnozstvi vyroby nevazneho, mi trochu schazi u vozu ktere maji jit do prodeje, kdy jsem toho nazoru, ze kdyz uz dojde na - a asi i pochopitelne - kroky zpatky, zridka se i stane, ze ty zpetne vedouci dopredu, mohou koncit jako nejaka krec, ktera nakonec vubec nemusi vypovidat o potencialu, ale o mnozstvi vlivu, ktere jak je v urcite mire padne, tak byva i zbytecne.
Ale treba by to chtelo jen poradnej monitor a podivat se na fotky do detailu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM