Automobilka McLaren už delší dobu dělí svou nabídku na Sports Series, Super Series a Ultimate Series. První jmenovaná řada „cenově dostupných“ supersportů dostává aktuálně nový vrchol. Jmenuje se 600LT a technicky vychází z civilnějšího modelu 570S. Ve srovnání s ním je ale delší, lehčí a výkonnější.
McLaren 600LT je oproti 570S delší přesně o 74 mm. Mohou za to nové karbonové díly karoserie, jako je jiný přední spoiler a zvětšený zadní difuzor. Nechybí ani pevné karbonové křídlo a prahové nástavce. Karbonové díly karoserie stojí také za hmotností nižší o 96 kg (opět ve srovnání s 570S). Specialitou prozrazující 600LT na první pohled jsou výfuky umístěné nad motorem – podobně, jako to má Porsche 918 Spyder.
Doporučujeme: Také McLaren prodává nejvíc aut v historii. Přestože nenabízí SUV
Interiér má být minimalistický a sportovní, ovšem i zde nabízí 600LT jednu specialitu. Řeč je o karbonových sedadlech, původně vyvinutých pro model P1. Alternativou jsou pak sedadla, která používá McLaren Senna.
O pohon se stará dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,8 litru. V rámci přechodu od 570S k 600LT dostal motor vylepšený systém chlazení a zmíněný nový výfuk s nižším zpětným tlakem. Automobilka upozorňuje na fakt, že zde použitý výfuk je dokonce kratší než v McLarenu Senna. Celkově vůz disponuje parametry 441 kW (600 k) a 620 Nm. Dynamiku tisková zpráva neuvádí, při sprintu z nuly na 100 km/h ale můžeme čekat hodnotu kolem tří sekund.
Nový McLaren 600LT se bude ručně montovat ve Wokingu od října letošního roku. Výroba potrvá přibližně dvanáct měsíců.