Jaguar XE SV Project 8 je extrémní sedan. Třeba proto, že ho pohání dosud nejvýkonnější verze známého kompresorem přeplňovaného pětilitrového osmiválce. K dispozici je také dvoumístné provedení a když budou majitelé tohoto stroje chtít, mohou se pokusit o překonání rekordu na Nürburgringu v kategorii sériových sedanů, protože Jaguar tento rekord stanovil s prototypem, který je oproti prodávanému autu pomalejší. Teď ale přichází XE SV Project 8 naopak v téměř civilním provedení.
Britská automobilka totiž představila cestovní verzi modelu XE SV Project 8. Slovo cestovní ale berte ve velkých uvozovkách, protože základní technika zůstala stejná. I tahle novinka tedy pracuje s pětilitrovým osmiválcem o výkonu 441 kW (600 koní), akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne za 3,7 s a maximálně jede 300 km/h, což je hodnota daná omezovačem kvůli přepracované aerodynamice. Právě aerodynamika je to hlavní, čím se cestovní Project 8 liší od toho ostrého.
Obrovské zadní nastavitelné křídlo zde bylo nahrazeno decentním pevným spoilerem na hraně víka zavazadelníku a stejně tak vůz přišel o obří spoiler vpředu, který byl také nahrazen menší alternativou. Jaguar F-Pace SVR je v zatáčkách neuvěřitelně rychlý osmiválcový crossover (první jízdní dojmy)">Jaguar říká, že tohle auto má být určeno zájemcům o velmi rychlý sedan s poněkud decentnějším vzhledem. Protože jde o cestovní verzi, bude se nové provedení XE SV Project 8 nabízet výhradně jako čtyřmístný vůz.
Také cestovní Jaguar XE SV Project 8 se bude stavět ručně v technickém centru divize SVO v britském Warwickshiru. Automobilka ale nevyrobí více než patnáct exemplářů.