Indický Pérák, nebo přesněji řečeno Perak, se objevil už před rokem na prezentaci koncernu Mahindra, který začal prostřednictvím svojí divize Classic Legends licenčně používat značku Jawa. Zatímco replika slavné kývačky a její levnější verze s označením Forty Two šly rovnou do výroby, na Peraka si zájemci museli ještě nějaký čas počkat. Objednávky na temně zbarvený bobber začne firma přijímat od 1. ledna 2020, a s tím souvisí také pro našince příznivá zpráva. Od příštího roku totiž v Indii zpřísní emisní normy, a nové modely tím pádem musí splňovat požadavky podobné nám známému předpisu Euro 5. To znamená, že homologační proces pro český trh by u Péráka mohl být o něco jednodušší než právě probíhající schvalování novodobé kývačky.
Kromě čistších výfukových plynů se čtyřtaktní jednoválec může pochlubit také vyšším výkonem (30 k a 31 Nm), který těží ze zvětšeného vrtání, respektive většího zdvihového objemu 334 cm3. Zároveň se ale musí popasovat s vyšší hmotností, která i přes opticky odlehčený vzhled narostla o 9 kg. Pérák je totiž oproti kývačce mohutnější a delší. Na rozvoru dělá rozdíl skoro 5 centimetrů. Modernější motor a podvozková technika, čítající centrální zadní tlumič a kotoučovou brzdu, se pochopitelně promítly do ceny. Navýšení činí v přepočtu z indických rupií nějakých 10 tisíc korun, kolik si bude účtovat český dovozce (pokud se Péráka na náš trh dostane), je zatím ve hvězdách. Že by se u nás taková motorka prodávala jako housky na krámě, je však víc než pravděpodobné.