Hyundai na výstavě užitkových vozidel v Atlantě představil dříve avizovaný vodíkový tahač i s návěsem. Jedná se o korejského konkurenta pro chystaný elektrický tahač Tesla Semi, jehož finální testy jsou v plném proudu.
Na rozdíl od Tesly je koncept Hyundai DC-6 Neptune poháněn vodíkovými palivovými články, které mají jednu obrovskou výhodu. Kromě kompaktnějších rozměrů se také daleko rychleji dobíjejí. A to je podle výrobce největší předností vystavovaného tahače budoucnosti.
Design je inspirován art deco lokomotivami Mercury designéra Henryho Dreyfusse, které jezdily v USA v letech 1936–1959.
Interiéru dominují dvě otočná sedadla a velké čelní sklo, na němž jsou umístěny head-up displeje a dotykové obrazovky. Za sklem se nachází jakýsi černý rám, kde jsou seskupeny veškeré sekundární ovladače, pochopitelně dotykové. Na rám se promítají také záběry bočních kamer, sloužících jako zpětná zrcátka.
Kromě tahače HDC-6 Neptune se automobilka Hyundai v Atlantě prezentovala rovněž chladících návěsem Nitro ThermoTech, který vznikl ve spolupráci se společností Air Liquide. Hlavní inovací je to, že návěs ke chlazení využívá kapalný dusík, což je rychlejší a téměř bezhlučný způsob. Návěs je tedy šetrnější k přírodě. Navíc váží výrazně méně než v současnosti používané chladicí návěsy.