Ford Ka+ se dočkal drobné modernizace. hlavní novinkou je rozšíření nabídky o stylovou verzi Active, která má připomínat módní SUV a crossovery. Model Ka+ Active dostal o 23 mm přizvednutý podvozek a dodatečnou výbavu jako oplastování blatníků, kontrastní střešní ližiny a výraznější nárazníky.
Pod kapotou Fordu Ka+ zůstává atmosférický tříválec 1.2 Ti-VCT s proměnným časováním sacích i výfukových ventilů. Má výkon buď 70, nebo 85 koní a Ford oproti předchozí dvanáctistovce Duratec slibuje nárůst točivého momentu mezi 1000 a 3000 otáčkami o 10 % při současném snížení spotřeby a emisí. Na našem trhu značka dosud nabízela jen silnější verzi tohoto tříválce.
Doporučujeme: Ford Edge ST má šestiválec EcoBoost a 340 koní. U nás ho ale asi nekoupíte
Další novinkou je vznětový motor 1.5 TDCI o výkonu 70 kW (95 k) a točivém momentu 215 Nm v 1750 - 2500 min-1. Prozatím není zcela zřejmé, na kterých trzích se bude prodávat. Všechny motory jsou standardně spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou. Ford u dieselu uvádí emise 99 g/km CO2, což vychází na kombinovanou spotřebu 3,7 litru na 100 km.
Ačkoli je Ford Ka+ koncipován především jako jednoduché, cenově dostupné auto, do výbavy lze přiobjednat moderní infotainment Sync 3 s dotykovým displejem a hlasovým ovládáním. Kompaktní Ford může mít i další obvyklé prvky výbavy jako dešťový a světelný senzor.