Fiat Panda patří mezi oblíbené vozy postarších řidičů. Není divu, jde o dostupné nenáročné auto s nízkými provozními náklady. Italové by teď ale rádi za volantem svého nejmenšího modelu rádi viděli i mladší klientelu. Proto přestárlý vůz, jehož aktuální generace příští rok oslaví desáté výročí, prošel mírným faceliftem.
Změny zevnějšku zřejmě zaznamená jen málokdo. Auto dostalo upravený přední nárazník, upravené boční lišty a několik nových designů kol. V kabině pak přibyl nový displej zábavního systému se sedmipalcovou obrazovkou. Multimediální zařízení zvládá systémy Android Auto a Apple CarPlay.
Velkým lákadlem má ale být speciální ekologické zpracování. Palubní desku si můžete nechat vyrobit ve zvláštní kropenaté úpravě. Nažloutlé šmouhy na černém podkladu jsou třísky z recyklovaného dřeva. Zajímavé je i čalounění látkou techno-leather z recyklovaných materiálů. K dostání je v dvoubarevném provedení. Můžete ji pak mít i na volantu.
Přibyla také nová výbava Panda Sport. Sází na 16palcová litá kola, zrcátka a kliky v barvě karoserie a zajímavé laky včetně matné šedé. Nechybí obligátní nápis Sport, aby bylo jasno. Přikoupit k ní lze i balíček se ztmavenými okny či červenými třmeny brzd.
Žádný hot hatch ale nečekejte ani v tomto provedení. Pod kapotou Pandy zůstává mild-hybridní pohon, který spolu s Fiatem 500 získala na začátku roku. Jde o benzinovou jedna-dvojku FireFly doplněnou o startér-generátor a 11Ah lithium-iontovou baterii. Jednotka o výkonu 51 kW (70 k) slibuje o 20 procent nižší emise než motor bez elektrického pomocníka.