Ferrari 488 GTB v tuningu je možná divné, ale na okruhu v Mostě mu to sluší

30.05.2017
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Ferrari 488 GTB se dočkalo tuningu od Novitecu

  • Výkon narostl o 102 koní, točivý moment o 139 Nm

  • Nechybí rozšíření karoserie a aerodynamický paket

  • Ve fotogalerii se můžete podívat, jak mu to sluší na okruhu v Mostě

K tuningu exkluzivních aut se stavíme trochu rezervovaně, ale jak praví klasik: „Každému, co jeho jest.“ Ferrari 488 GTB v úpravě společnosti Novitec nese označení N-Largo. Někoho možná upoutá poměrně výrazný, o 5,5 cm širší bodykit a velká kola, nás na doprovodné oficiální galerii zaujalo spíše to, že fotografie byly pořízené na českém závodním okruhu v Mostě.

Nutno říci, že vytuněné Ferrari vypadá na nám moc dobře známém okruhu opravdu akčně. Docela by nás zajímalo, jakého času bychom s ním mohli dosáhnout. Pod minutu a padesát sekund by to snad bez velké snahy šlo, zvláště když Novitec nasadil speciální kovaná 21" a 22" kola NF6 NL, obutá do lepivých polozávodních pneumatik.

Doporučujeme: Galerie: Deset nejhorších „spoilerů“, aneb když se tuning příliš nepovede

Nechybějí ani větší brzdy a díky o 102 koní a 139 Nm silnějšímu motoru budou úseky mezi náročnými zatáčkami mosteckého autodromu zase pocitově o trochu kratší. Přeplňovaný osmiválec Ferrari se totiž vedle speciálně odladěného výfuku dočkal i programovatelné řídící jednotky. Stačí zapojit „tuningovou“ krabičku, a rázem máte zvýšený plnící tlak turbodmychadel. Novitec doporučuje toto nastavení používat právě jen na okruhu.

Výsledkem je nejvyšší výkon 568 kW (772 koní) v 7950 min-1 a točivý moment 892 Nm. Novitec udává, že díky úpravám se podařilo snížit zrychlení z 0 na 100 km/h na 2,8 sekundy. Nejvyšší rychlost i po montáži přítlačného křídla je 342 km/h. V příplatcích je ještě úprava podvozku s možností elektrického přizvednutí pro jednodušší překonávání příčných prahů.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?