Premiéra modernizovaného Opelu Insignia proběhl už minulý měsíc, nyní se v novém kabátě představuje jeho sportovní provedení GSi. Kromě předvídatelných úprav designu, kam se řadí také aktivní maska chladiče, se nová Insignia GSi chlubí především novým motorem i převodovkou. Přepracovaný je rovněž podvozek a brzdová soustava.
Čtyřválec 2,0 l pod kapotou Insignie GSi je naladěn na výkon 169 kW (230 koní) a točivý moment 350 Nm. Hnací sílu na všechna kola přenáší devítistupňový automat. Nový motor jako první umí deaktivovat dvojici válců pro dosažení co nejnižší spotřeby paliva při jízdě ustálenou rychlostí. Jedná se o první model Opelu, který je touto funkcí vybaven.
Bohatá standardní výbava Insignie GSi zahrnuje pohon 4x4 s vektorováním točivého momentu, strměji naladěné řízení, čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny a adaptivní podvozek FlexRide s volbou jízdních režimů Standard, Tour, Sport a Competiton, které nejenže upravují tuhost podvozku, alel také odezvu plynového pedálu na jeho sešlápnutí a řízení.
Nové silnější Brembo brzdy jsou vybaveny funkcí eBoost, která je základním stavebním kamenem elektricky řízených brzd. Podle výrobce jde o platformu pro budoucí autonomní modely Opel.