Lukes
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 13:21
""Ve srovnání s konvenčním vznětovým „popelářem“ je na provoz daleko levnější""
jenom dokud vydrží baterky... spalovák vydrží při dobrý údržbě 20-30 let i víc. Jak dlouho baterky?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rosťa
(neregistrovaný)
10. 3. 2022 8:51
Baterky deset. Alespoň co se zatím "říká" a jaké jsou parametry jednotlivých vozidel -- nákladních i osobních. A hlavně co s nimi bude po tom? Říkám vám, že do deseti let od nástupu elektromobilů zjistíme, že likvidace odpadu po elektromobilech je mnohem méně efektivnější. Sami autoservisy to občas řeší už teď. Ještě že je tady služba jako https://ecoservis.eu/sluzby-pro-autoservisy-likvidace-odpadu/ která s likvidací odpadu v servisech pomáhá. ;-) A to nemyslím nějak ironicky. Ono prostě je to zcela nový typ odpadu, u něhož je likvidace poměrně nákladná a legislativně složitá.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Černý
(neregistrovaný)
22. 9. 2022 9:25
Tady si myslím, že je budoucnost. Proč nevyužít elektromobily, respektive dodávky s elektrickým pohonem třeba na vyklizení nemovitosti v Praze a celkově na stěhování? Já osobně si jako daily auto elektromobil určitě nekoupím. Peníze, distribuce nabíječek a tak dále mě od toho odrazují. Ale do průmyslu, respektive do přepravy a logistiky, se dodávky s elektromobily hodí náramně.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat