Vlákno názorů k článku Continental znovu vynalezl kolo, aby mohly elektromobily lépe brzdit od František Král - Jsem přesvědčen o tom, že konstruktéři určitě brali...
František Král
(neregistrovaný)
20. 8. 2017 10:30
Jsem přesvědčen o tom, že konstruktéři určitě brali v potaz i "nevýhody" hliníku, na které zde upozorňují pisatelé přede mnou. Nemusí jít (a taky zřejmě nejde) o čistý hliník, ale bude mít nejspíš karbidovou vrchní vrstvu. Oproti nerezu má krom nižší hmotnosti určitě i lepší odvod tepla. Je dobré věřit konstruktérům, kteří mají pravděpodobně v oboru vyšší vzdělání i zkušenosti než průměrný garážoví "bastlíři", kteří ze sebe rádi dělají "odborníky" na všechny technické otázky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
sundialer
(neregistrovaný)
6. 12. 2017 16:51
Jedná se spíše o chlazení; odvodu tepla do vlastního kola naopak brání tenké můstky vzniklé dlouhými prořezy pod připojovacími otvory. Jako povrch by se nabízel spíše oxid (Al2O3 – korund), který je na rozdíl od karbidu stabilní. Hodnocení vzdělání je bezpředmětné.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat