Chevrolet oficiálně představil novou Corvette v červenci, nedávno automobilka zveřejnila podrobnosti o verzi se skládací střechou a aktuálně přidává další detaily o motoru, respektive dynamice. Oficiální údaj zrychlení totiž dosud chyběl. Podle očekávání nový Chevrolet Corvette vážně není pomalý.
Provedení Stingray zvládne sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině (96 km/h) za rovné tři sekundy. Sprint na čtvrt míle pak trvá pouze 11,2 s. Cílová rychlost činí 197,9 km/h. Pokud zvolíte paket Z51, pak budete na metě 100 km/h nepatrně rychleji. Akceleraci na 400 m zvládnete za stejných 11,2 s, nicméně konečná rychlost by měla být u paketu Z51 nepatrně nižší (194,7 km/h). Důvodem je delší stálý převod související s elektronicky řízeným zadním diferenciálem, což je jedna z hlavních věcí, kterou paket Z51 přináší. Bez tohoto paketu má Corvette vzadu mechanický samosvor. Dynamika by tak měla být nepatrně lepší než u nedávno představeného Audi R8 V10 s pohonem zadních kol. R8 V10 ve verzi s pohonem všech kol bude naopak trochu rychlejší. Podobnou dynamiku jako nová Corvette nabízí třeba Lamborghini Huracán RWD.
Jak už patrně víte, Corvette používá osmistupňovou automatickou převodovku, díky které zde může být i systém Launch Control. Chevrolet ho nazývá Performance Launch). Abyste ho aktivovali, musíte být v režimu Track a dvakrát zmáčknout tlačítko kontroly trakce. Pak už jen sešlápnete oba pedály a ve správnou chvíli pustíte brzdu. Corvette má nastavené startovní otáčky na 3500 ot./min.
Kromě režimu Track je k dispozici ještě režim Tour a Sport. Mění se obvyklé věci. V případě automatu převodovka například ve sportovních režimech řadí vyšší stupně později, při prudkém brzdění naopak podřazuje dříve a při uvolnění pedálu plynu s přeřazením na vyšší stupeň čeká. Řadit můžete i manuálně. A pokud budete chtít v určitý moment podřadit na nejnižší možný stupeň, stačí podržet levé pádlo. Tuhle věc umí i jiná auta.
Chevrolet se také chlubí přítomností atmosférického osmiválce, což je v daném segmentu věc dost neobvyklá. Tím spíš, když má objem 6,2 litru. Jeho parametry jsou 369 kW (502 k) a 637 Nm. Aby i motor zvládl boční přetížení až 1 g, je zde použito mazání se suchou klikovou skříní, což zároveň umožnilo uložit motor níže. Kliková skříň je velmi kompaktní a má relativně tenké stěny (3,5 mm).
Nová Corvette dorazí nejprve na domácí americký trh, kde se první automobily objeví v únoru příštího roku. Postupně by se měl tento model dostat na další světové trhy. Počítá se dokonce i s pravostranným řízením.