motorista (neregistrovaný)
Ti co si nekoupí diesel ačkoliv by ho využili a raději šáhnou po benzínovém maloobjemovém přeplňovaném motoru v naději, že kupují méně problematický a užitečnější motor, spláčou nad svoji volbou. Motor se jim bude srát o nic méně než osvědčený diesel, dozajista i víc a spotřeba bude rovněž horší. Bude to dvojitá prohra. Rozhodně jim to nepřeji, ale tento osud je nemine. Ale já bych nikdy nezkousl situaci, že kupím za 600 tisíc auto s motorem, u kterého mě prodejce respektive servis řekne po 120 tisících, že je motor celý na výměnu, to by byla asi poslední slova v jeho životě, která by z úst vypustil.
Honza (neregistrovaný)
Motoristé přesně tak.!!! Malý motor = hned problem. A to že odejdou brzy je jasná věc. I sami výrobci to vědí.Ale musí. A diesel s pořádným motory se vrátí ale to všichni ti pochybovači budou mít v autech ty ventilátory se třemi válci .
Jen tak (neregistrovaný)
Dobrej, moloobjenové motory s turbem stojí za prt (nízká životnost a aby to jelo tak se na to musí šlapat),jako u trabantu.Auto dělá motor,podvozek a brzdy. Točivý moment v nízkých otáčkách dělá obsah. a počet válců.Proto pořádný značky v živote nebudou používat 3 hrnky radši 6 a více.(minimálně 4 ks). Já 20 let říkám,že traktory patří na pole . Diesel se nikdy nevyrovná benzínu.F 1 a WRC nikdy nebudou jezdit na naftu. A až se nebude moci falšovat na technický s filtry pevných částic a s ji nýma věcmi tak mi dáte za pravdu. Díesel se výplatí jedině , když se najede kolem 40 000 km/rok.aby se zaplatil dražší provoz, váha a vyšší cena při koupi vozu. Spotřeba není všechno pánové a slušně ,jestli se chcete bavit na úrovni.
Pavel (neregistrovaný)
Vývoj aut jde z hlediska českého uživatale těžce do kopru. Normální člověk nemá na to, aby si kupoval každých 5 let nové, ať již předražené škodovky či něco jiného jen o málo levnějšího. Ojetina se stává průšvihem pro vysoké náklady na opravy. Pro typického českého Jardu či Vencu Oktávka TDI s adBlue z nějaké flotily bude představovat velkou investici do výfuku (PDF filtr, čidla) popřípadě do DSG převodovky. Ojetý benzín s turbem na tom může být ještě hůře (rozvody, turbo, PDF bude mít taky). SIce odborníci píší, jak mají tříhrnce od Fordu již najeto dosti kilometrů bez problémů, stejně tak motory TSI, ale zároveň se jistí bláboly o zkrácených intervalech výměny oleje. Pokud firemní řidič využívá velký výkon malého tříhrnce permanentně, čž dělá většina, pak lituji toho, kdo si takové auto potom koupí. Paradoxně se pak stane ojetina s klasickou atmosférou s nepřímým vstřikováním benzínu jako je Fiat Tipo, Renault Megane, Hyunday/Kia a Toyoty nejrozumnější volbou. Doufejme, že ještě nějaký čas vydrží ve výrobě.
Aleš (neregistrovaný)
Dřiv mi automaechanik radil "Kup si Škodovku, nebo koncern, ideálně 1.9TDI" Dnes mi řekne "Nic ti nedoporučím, všechno je to stejný, u koncernu jen budeš mít lepší pocit, potože to samé bude dražší"