Názor k článku Co byste měli vědět o motoru 1.0 TSI, než začnete nadávat na litrovou Octavii od Já - rok 85, Fiat Uno turbo ie 1,3 preplnovany...

(neregistrovaný)
rok 85, Fiat Uno turbo ie 1,3 preplnovany benzin, uz tenkrat ventily plnene sodikem, takze zadna novinka, pouze osvedcena technologie stara vic jak 30 let... Auto o vaze nejakych 900kg a zivotnost motoru nejakych 250tkm, pak bezpodminecne hlava valcu na repas, o turbu nemluve. Mel jsem 2x jakozto fanda a rozebiral jsem jich X, dodnes mam preplnovanou 1.4ku. Tenhle skodovackej litrovej skvost v aute co vazi cca 1,3t ani nahodou nevydrzi vic. Ty materialy co jsou pouzivany rozhodne nejsou o 200% lepsi jak byvaly a ty premrsteny tlaky jednou proste fouknou z motoru ven, jakmile se unavi nejslabsi clanek, to je proste fyzika a potvrdi to kazdej motorar. Kdyz to nalozite a chcete aby to jelo v beznym provozu (tim nemyslim dalnici a ustalenou rychlost), tak to papa i travu kolem cesty tak jako 1.2 TSI ve fabiich, tj. 8,5+, proste to musite nakrmit. Kdo ma rozum, tak si koupi auto s normalnim motorem, tj. min. objem 1.5 a 4 valce. Tohle je jen past na druhyho a dalsiho majitele majitele. Driv byvaly motory, ktery prezily cely auto. Dnes cele auto prezije tenhle pseudomoturek. To je jen vysledek cele honby za emisema.