Tříválcový plug-in hybrid BMW X1 xDrive25e ujede na elektřinu 57 km

přidejte názor
  • Spotřeba energie BMW X1 xDrive25e se pohybuje od 13,5 kWh na 100 kilometrů

  • Kombinovaný výkon obou pohonných jednotek činí 162 kW a maximální točivý moment dosahuje 385 Nm

  • Nové BMW X1 xDrive25e zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,0 sekundy

  • Nabíjení ze standardní zásuvky zabere 5 hodin, z nástěnné nabíječky 3,5 hodiny

BMW elektrifikuje další modelovu řadu, tentokrát model X1. Plug-in hybridní systém pohonu nového BMW X1 xDrive 25e tvoří zážehový tříválec 1,5 l a elektrický pohon, který vychází z modulárního systému eDrive. Společně generují výkon 162 kW a maximální točivý moment 385 Nm. Automobilka slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h za rovných sedm sekund, maximální rychlost 192 km/h a udávanou spotřebu 2,0 l/100 km. V čistě elektrickém režimu umí BMW X1 xDrive25e jet rychlostí až 135 km/h.

Přední nápravu BMW X1 xDrive25e pohání tříválec s objemem 1,5 l,  zadní nápravu elektromotor
V elektrickém režimu umí BMW X1 xDrive25e jet rychlostí až 135 km/h

BMW X1 xDrive25e je vybaveno lithium-iontovou baterií s kapacitou 9,7 kWh, což umožňuje elektrický dojezd až na vzdálenost 57 km. Stejně jako ostatní plug-in hybridy lze i BMW X1 xDrive25e nabíjet ze standardní elektrické zásuvky. Nabíjení zabere pět hodin, s nástěnnou nabíječkou od BMW pak o půldruhé hodiny méně.

BMW 330e do zásuvky se řídí lépe než klasické a umí jet za dva litry
Přečtěte si také:

BMW 330e do zásuvky se řídí lépe než klasické a umí jet za dva litry

Kvůli umístění baterie pod zadní sedadla se lehce zmenšil zavazadlový prostor. Nyní má objem 450 litrů. BMW uvádí, že plug-in hybridní pohon neomezil praktické využití tohoto modelu a jeho majitelé například mohou táhnout až 750 kg těžký přívěs.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?