Současná generace Bentley Continental GT se představila v roce 2017 jako kupé osazené šestilitrovým dvanáctiválcem s parametry 467 kW (635 k) a 900 Nm. Tahle verze zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 3,7 s a nejvíce jede 333 km/h. Později dorazilo otevřené provedení Convertible a teď se představuje varianta osazená slabším motorem. I když, jak se to vezme.
Continental GT V8 používá čtyřlitrový osmiválec a přestože je ve srovnání s vrcholným dvanáctiválcem opravdu slabší, pořád disponuje parametry, které se na trhu zas až tak často nevyskytují. Dvakrát přeplňovaná jednotka (používá dvě turbodmychadla typu twin-scroll umístěná mezi řadami válců) vyprodukuje 404 kW (550 k) a 770 Nm. To v kombinaci s karoserií kupé stačí na akceleraci 0-100 km/h za rovné čtyři sekundy (kabriolet je o desetinu sekundy pomalejší), nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty 318 km/h.
Bentley v tiskové zprávě slibuje také relativně nízkou spotřebu paliva a to kromě jiného proto, že použitý osmiválec pracuje se systémem deaktivace poloviny válců. Systém start/stop zároveň může motor vypnout ještě před tím, než vůz zcela zastaví. Spotřeba by měla být tak nízká, že dojezd na jednu nádrž údajně přesáhne 500 mil, tedy zhruba 800 km.
Ostatní věci už zůstaly v zásadě stejné. Také osmiválcové varianty modelu Bentley Continental GT nabízí prvotřídní luxus podpořený nemalým podílem ruční výroby. Standardem pro tato „slabší“ provedení jsou dvacetipalcová kola, pořídit si ale můžete i disky o velikosti 22". Na karoserii se sem tam objevují loga V8 a nechybí ani pohon všech kol, vzduchové odpružení a spousta asistenčních systémů.
Letos se osmiválcové Bentley Continental GT v provedení kupé a kabriolet dostane jen na vybrané trhy. Konkrétně má namířeno do Ameriky, Kanady, Mexika a Portorika. Na další trhy dojde až v prvním čtvrtletí příštího roku.