Bentley Continental GT ve verzi „S“: Oblek dolů, vzhůru do ulic ve sportovní soupravě!

přidejte názor
  • Sportovnější provedení „S“ je protikladem řady Azure

  • Výkon motoru V8 se nezměnil, ale nový sportovní výfuk přináší sytější zvuk

  • Systém Bentley Dynamic Ride s příčnými zkrutnými stabilizátory s proměnnou tuhostí je standardem

  • Volitelně 22” kola v leskle černé barvě Brodgar Satin

Bentley rozšiřuje nabídku svého luxusního kupé Continental GT a odvozeného kabrioletu GTC o nové provedení S, které je protikladem zejména na komfort zaměřené variace Azure. Oproti stávajícím verzím má „S“ nejen sportovnější vzhled, ale je i více zaměřené na jízdní dynamiku.

Lesklé chromované detaily, jakožto mřížka masky chladiče, lemy oken, podbarvení světel, koncovky výfuku a kliky dveří, byly nahrazeny lesklými černými prvky, které vozu dodávají temnější nádech. Nejvíce samozřejmě vyniknou v kombinaci se světlejšími barvami. S těmi tmavými je vůz zase pro změnu nenápadnější. Charakteristickým prvkem nové verze je výrazný znak „S“ na předních blatnících. Černé jsou samozřejmě i disky, a to buď třípaprsková 21“ kola „S“ nebo o palec větší s pěti paprsky ve tvaru Y v provedení Pale Brodgar Satin. Červeně lakované brzdové třmeny mohou být rovněž v černé barvě.

Test Bentley Continental GTC W12 TSI: Málo vídaný luxus
Přečtěte si také:

Test Bentley Continental GTC W12 TSI: Málo vídaný luxus

Leccos nového je i v interiéru. V kabině modely „S“ charakterizují exkluzivní barevné kombinace, a i grafika displeje nově odpovídá sportovnímu ladění vozu.

Parametry čtyřlitrového osmiválce, dopovaného dvojicí dvoukomorových turbodmychadel se nezměnily (největší výkon je 550 koní a točivý moment 770 Nm). Nový standardně montovaný sportovní výfuk ale přináší sytější zvuk, jehož intenzita roste zvláště ve sportovním režimu. V případě potřeby tak dokáže navodit atmosféru čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans.

Verze „S“ má ve standardu systém Bentley Dynamic Ride se 48V elektrickou sítí obsahující i zkrutné stabilizátory s proměnnou tuhostí, které dokáží velmi účinně omezovat boční náklony karoserie. Vše má na starosti mezičlen mezi dělenými stabilizátory, který dokáže vyvinout točivý moment až 1300 Nm.

Mohutný Continental GT S dovede zaspurtovat, ale díky pohonu všech kol s mezinápravovým diferenciálem Torsen s preferencí zadní nápravy (v základu 40:60) tak, abyste stále měli pocit, že máte vůz pod kontrolou. Na „stovku“ dokáže Continental GT vystřelit za výtečných 4,0 s, což dovede posádce spolehlivě odkrvit mozek. Maximálně se rozjede na 318 km/h.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?