Alfa Romeo oslaví v Ženevě příchod italského jezdce do F1 speciální edicí pro Giulii QV a Stelvio QV

přidejte názor
  • Alfa Romeo oslaví v Ženevě vstup italského jezdce do seriálu F1

  • K této příležitosti vznikla limitovaná edice Alfa Romeo Racing pro modely Giulia QV a Stelvio QV

  • Kromě výrazného zbarvení mají oba modely výfuk Akrapovič, karbon-keramické brzdy a vyšší výkon 

  • Alfa Romeo ukáže v Ženevě také Stelvio v provedení Ti, Giulii Veloce Ti nebo Giuliettu Super

Alfa Romeo sice nemá připravenou nějakou zásadní novinku, ale na ženevském autosalonu přesto chybět nebude. Ukáže zde několik menších úprav známých modelů. Tím nejzajímavějším je limitovaná edice Alfa Romeo Racing, určená pro modely Gulia QV a Stelvio QV. Italská značka tak oslavuje příchod italského jezdce do seriálu F1, kde Alfa Romeo působí.

Edice Alfa Romeo Racing připomíná nejen bohatou historii značky v motorsportu, ale především fakt, že do monopostu Alfa Romeo Racing C38 usedne Antonio Giovinazzi. Pravidelně startující italský jezdec se v seriálu F1 objevuje po dlouhých osmi letech. Mimochodem, týmovým kolegou mu bude zkušený Kimi Räikkönen. V rámci zmíněné speciální edice dostanou Giulia QV i Stelvio QV bojové barvy italské stáje a především zajímavé technické úpravy.

Test Alfa Romeo Giulia QV: Skvělá, ale není pro každého
Přečtěte si také:

Test Alfa Romeo Giulia QV: Skvělá, ale není pro každého

Standardem jsou totiž karbon-keramické brzdy a výfuk Akrapovič. Ten má přinést hutnější zvukový projev, ale zároveň by měl díky němu vzrůst výkon přeplňovaného šestiválce. Jaké parametry řidič nakonec dostane k dispozici, to ale Alfa neříká. Pro novou edici jsou připravena rovněž jiná litá kola. Giulia dostane devatenáctky a Stelvio disky ještě o palec větší. Střecha je karbonová, stejně jako kryty zpětných zrcátek nebo prahové nástavce. Z karbonu jsou vyrobena i nová skořepinová sedadla Sparco. Kolik přesně Alfa Romeo nabídne zákazníkům exemplářů v tomto provedení, to se zatím neví.

Kromě edice Alfa Romeo Racing vystaví italská automobilka v Ženevě také Stelvio Ti osazené dvoulitrem o výkonu 206 kW (280 koní), které opět nabízí větší množství karbonu (orámování masky chladiče nebo kryty zpětných zrcátek). Stejné změny se týkají také další novinky v podobě modelu Giulia Veloce Ti. Giulietta Super pak představuje novou verzi letitého hatchbacku. Kombinuje zelenou karoserii, stříbrné detaily a čokoládově hnědý interiér. A konečně Giulietta Veloce je sportovnější variantou stejného modelu se žlutými detaily na karoserii, zvětšenými brzdami, sportovním volantem a čalouněním Alcantarou.

Pro připomenutí, ženevský autosalon začíná přesně za týden.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?