Na trhu lehkých užitkových vozů drží Peugeot v České republice již po několik let dominantní pozici. Úspěch značky je výsledkem obchodní politiky zaměřující se na kvalitu služeb a reakce na potřeby firemních klientů. Hlavním prodejním argumentem je komplexní servisní smlouva. Právě tuto výhodu staví do popředí akce 31 dní Peugeot Professional, v rámci které si klienti mohou pořídit lehký užitkový vůz s tříletým servisem zdarma a s úvěrem 4,5 %.
Prodeje lehkých užitkových vozů představují pro značku Peugeot strategický pilíř její obchodní politiky. Celosvětově Peugeot s takřka čtvrtmilionem prodaných LUV dosáhl v loňském roce historického rekordu. Také v České republice hraje značka Peugeot na trhu užitkových vozů klíčovou roli. V letech 2017 a 2018 se zde stala nejprodávanější značkou užitkových vozů. V letošním roce její prodeje LUV oproti loňskému roku vzrostly, a to o 4 % o za prvních 8 měsíců, přičemž značka aktuálně obsahuje druhou pozici na trhu LUV. Tuto situaci však může změnit nadcházející měsíc, kdy proběhne akce 31 dní Peugeot Professional, v rámci které si firemní klienti mohou pořídit jakýkoli lehký užitkový vůz Peugeot s tříletým servisem zdarma a s úvěrem 4,5 %.
Nabídka se vztahuje na kompletní řadu lehkých užitkových vozů značky Peugeot: Partner, Expert, Boxer. Klienti, kteří si v rámci akce zakoupí některý z těchto modelů, k němu získají bezplatný servis a údržbu, včetně výměny opotřebovaných dílů, práce i nadstandardních asistenčních služeb až na 3 roky / 90 000 km. Kromě toho mohou zákazníci využít akční ceny, například největší dodávka značky, Peugeot Boxer, která je už od roku 2015 nejprodávanějším užitkovým vozem na českém trhu, přichází s atraktivní cenovkou 474 000 Kč za nejprodávanější verzi o objemu 13m3.
Akční nabídka je platná pro firmy a podnikatele a potrvá od 1. do 31. října 2019 v celé koncesionářské síti Peugeot.