Chcete být úspěšní na seznamovací aplikaci Tidner? Pak si pořiďte fotografii s novým autem. Má to být nejlépe Mercedes-Benz třídy C, Range Rover Sport nebo Volkswagen Polo. Podle průzkumu britské společnosti Click4Reg na ně totiž ostatní uživatelé reagují pozitivně. Zda pak jde ale o kvalitní kontakty, se kterými se člověk opravdu chce seznámit, průzkum neřeší.
Firma k průzkumu přistupovala vyloženě „věděcky“. Založila dva profily na Tidneru, jeden mužský, jeden ženský. Pro ně připravila profilovou fotografii člověka s konkrétním autem. Pak 300krát „swipovala“ doprava, což na Tinderu znamená pozitivní reakci na protějšek, a čekala, kolik lidí bude pozitivně reagovat nazpět. Poté fotografii vyměnila za další auto.
Tím se jí podařilo sestavit tabulku s 15 modely, na jejímž prvním místě se ocitl Mercedes-Benz C s 218 pozitivními reakcemi z 300. Podobně na tom byl Range Rover Sport s 213 reakcemi. Naopak Toyota Yaris měla 151 pozitivních reakcí, Hyundai i10 157. Více už ukazuje tabulka firmy Click4Reg:
Aby společnost svůj tak trochu zvláštní průzkum podpořila, ptala se pak ještě 4375 lidí na doplňující otázky. Například 33 procent z nich by odpuzoval profil se starou ojetinou, 24 procent by zřejmě mělo pozitivní reakci na pěkné auto. Polovina dotazovaných by dokonce zašla tak daleko, že by si půjčila něčí auto, aby si vylepšila profil.