Galerie fotek, které se do AMS nevešly: karbonový Seat Leon ST Cupra i elegantní Peugeot 508

Při fotografování aut do časopisů vznikne spousta profesionálních snímků, z nichž pro mnohé už na omezeném prostoru tištěného periodika nezbude místo – na rozdíl od webu. Říkali jsme si, že je to škoda. V nové rubrice vám proto budeme nabízet obrazovou ochutnávku aut, která najdete v nejnovějším vydání magazínu auto motor a sport. (Vydává ho společnost Mladá Fronta, stejně jako Autobibli.)

Snímky v následujících galeriích vznikly při výrobě AMS 11/2018, který najdete u všech dobrých prodejců tisku.

Které z těchto aut se vám líbí nejvíc?

Ale teď už ty slibované obrázky:

Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi

Na klasickém „užitkovém“ půdorysu Francouzi vystavěli mezigeneračně výrazně sebevědomější a méně kompromisní auto. Jízdní vlastnosti nového Citroënu Berlingo jsou vyspělejší, než bývá u podobných aut zvykem. Nezatížené auto na nerovnostech neposkakuje, naopak výborně tlumí nerovnosti a je nadprůměrně komfortní. Palubní deska se obešla bez experimentů a kufr o objemu 597 litrů má pravidelný tvar a je dobře využitelný. Dieselová patnáctistovka jezdí za málo, ale najdou si i slabší místa…

Peugeot 508 1.6 PureTech GT

„Pískoviště“ kategorie byznys sedanů je přeplněné a Passatu a Superbu chce „rozšlapat bábovičky“ nová generace Peugeotu 508. V auto motor a sportu č. 11/2018 ale zjistili, že na rozdíl od předchozí generace se na „shopping list“ těch, kteří by o této značce možná ani neuvažovali, tlačí mnohem vynalézavěji. Stylová palubní deska s cool klávesami infotainmentu dovede chytit za srdce, stejně jako zážehová šestnáctistovkou s 225 k, která top verzi GT propůjčuje svižné svezení, má však mnohem vyšší spotřebu než diesel. Kupé styl je hezký, s prostorností je to ale již horší…

Seat Leon ST Cupra Carbon Edition

Seat si s Leonem ST Cupra v opomíjeném segmentu rychlých malých kombi vybudoval silnou pozici a nyní vše korunuje třešnička v podobě limitované verze se speciálním karbonovým paketem. Toto nenápadné šedé auto je mezi kombíky nižší střední třídy něco jako Pagani Zonda Cinque mezi supersporty. Také jich je jenom pět, v případě Seatu je však na mysli český trh. Za nemalých 136 900 Kč, co stojí sada Carbon Fibre, tak dostáváte nejen stylovost, ale také větší exkluzivitu. Jak se s touto Cuprou jezdí, si přečtěte v listopadovém vydání auto motor a sportu…

Volvo V90 T4 Momentum

Že by téměř pětimetrovému Volvu V90 slušel charakterní pětiválec? Určitě ano, ale zůstaňme nohama pevně na zemi. V listopadovém auto motor a sportu pro vás máme dobré zprávy. Ani základní varianta T4 Momentum se 190k dvoulitrem se nezpronevěřila genům této švédské značky. Je to velmi příjemné auto, které si vás rychle získá. Vstupenka do světa velkých švédských kombi nabízí mnohem více, než by se na první pohled mohlo zdát.

Galerie fotek, které se do AMS nevešly: karbonový Seat Leon ST Cupra i elegantní Peugeot 508
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: