Zakázkové Lamborghini Urus Kanye Westa dokazuje, že vkus je opravdu individuální

  • Na Urusu slavného rappera pracovalo několik tuningových firem

  • Kola si West navrhl sám

  • Exteriér má decentní barvu, ale interiér je velmi výrazný

Zprávu o tom, že slavný rapper chystá svou vlastní verzi Lamborghini Urus jste před několika měsíci možná na sociálních sítích zaznamenali. A protože je tenhle chlapík, který se kromě hudby proslavil také manželstvím s jednou v určitých partiích prostorově výraznější profesionální celebritou, velkým milovníkem všeho, co je jedinečné a lehce extrémní, bylo jasné, že přesně takový bude i jeho Urus. No, nespletli jsme se.

Lamborghini Huracán papeže Františka vyhrál v loterii Vláďa N. ze Skutče

Jasně, estetika je věcí velmi subjektivní. Co se jednomu líbí, druhého může až urážet. A je jasné, že tento Urus bude přesně takto rozdělovat všechny, kteří ho kdy uvidí. Na první pohled vám možná připomene klasické německé taxíky, protože má prakticky totožnou barvu karoserie. Je to něco mezi béžovou a nijakou. Někdo tomu říká odstín slonové kosti.

S nezáživnou barvou exteriéru silně kontrastuje interiér, který je z větší části sytě modrý. To asi proto, aby barevnost auta vyvážil…

Lamborghini Urus je samo o sobě hodně výrazné auto, ale Kanye se rozhodl, že to chce ještě něco navíc. Proto kontaktoval americkou firmu California Detail Studio, která navrhla nové tvary auta. Podepsala se hlavně na náraznících. Změnou ale prošly i blatníky nebo nástavce prahů. Barevný polep přidala firma Just A Wrap. Ano, jde jen o fólii, takže až bude mít Kanye plné zuby všech těch posměváčků, kteří barvě jeho auta na internetu dávají různá jména a přirovnání, vyřeší to celkem snadno.

Lamborghini Urus je nejrychlejší SUV na českém trhu. A jedno z nejdražších

Říká se, že kola dělají auto. A nejspíš to ví i rapper, protože se rozhodl, že si jejich design navrhne zcela sám. Těžko říct, čím se nechal inspirovat, ale možná starými Mercedesy nebo tuningovou módou z doby tak před 15 lety. Ráfky jsou plné, s lehce vybouleným středem. Mimochodem, můžete si je koupit. Prodává je společnost, která je podle návrhu muzikanta vyrobila. Jmenuje se Boyd Coddington Wheels a jedno si cení na 2000 dolarů, tedy 45 400 korun. A ještě jedna částka. Polep prý vyšel na 5000 dolarů, tedy asi 114 000 Kč. A to je dost na to, jak nudná barva to je.

Zakázkové Lamborghini Urus Kanye Westa dokazuje, že vkus je opravdu individuální
Ohodnoťte tento článek!
1.8 (35.4%) 87 hlas/ů

12 KOMENTÁŘE

  1. Simonphoenix (on)
    14/03/2019 at 22:01
    Když na to nemam tak to aspoň pohanim, že …… ubožáci
    Jsem si zcela jist, ze to, ze se mi to nelibi nema s tim, ze na to nemam nic spolecnyho. Dukazem je, ze se mi to nelibi mnohokrat vice, nez kolikrat na to nemam… 🙂

  2. To už tak u černoušků bývá. Stačí se kouknout na klipy tohoto etnika: káry, kujwy, zlatý řetězy(možná i zuby), dresy atd.. Přijdou k penízkům, ale rozum si za ně nekoupí. To, že si ten negramot navrhuje kola a nechá si předělat nárazníky na takovém autě už svědčí o tom, že je to sebestřednej kjiplík. Ostatně té své plastické kjávě nechal zřejmě taktéž upravit nárazníky ve předu i v zadu(tam víc). Ta vydělává miliony na základě toho, že je profesionální “celebrita”. BOŽE TENTO SVĚT SE V PERDEL OBRACÍ !!!

  3. Hej pane cenzore, hyperkorektní eurohujere, v příspěvcích je ještě jedna urážka jistého etnika.
    Je možné, že je neúmyslná a pouze si tu káru spletl s 1203 😉
    Nechápu, proč mažete pravdivé příspěvky? Situace byla popsána pravdivě a bez sprostých slov 😉
    Máte naděláno v kalhotech?

  4. Toto etnikum moc vkus nemá, nemělo a mít nebude, podivejte se na auta tmavočechů. A výběr barvy je taky velká paráda, ale z fleku s tím může začít jezdit taxika v Hamburku. 🙂

  5. Zdravím. Už mě to fakt nebaví jak se každé chlubí co si koupil za hovadinu jen aby ukázal že má prachy. Kdo má do pr.. le díru tak rapuje, fotí se na bůhví jaký síti a berou za to nehorázný prachy a rukama nikdo dělat nebude. Měly by ste se lidi vzpamatovat a tuhle veteš linčovat a všechno jim zabavit. Ještě lepší je když je článek o nějaké socce (např. Bugatti za 428000000, nebo když tatík koupí dceři koníka za 250000000) a pod tím reklama na charitu.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: