Škoda láká do showroomů na velké slevy. Ne každý na ně ale dosáhne

Zdroj: David M. Bodlák
  • Prodejci Škody budou minimálně do konce května nabízet výhodné ceny na většinu modelů

  • Slibují bonus 30 tisíc korun za výkup starého vozu, bezúročné financování a laciné povinné ručení

  • Pro dosažení velkých slev v řádech desítek tisíc je nutné kombinovat několik akčních nabídek

Koronavirová pandemie zapříčinila propad na automobilovém trhu i dočasné zastavení výroby. Teď se ale showroomy otevřely a největší domácí automobilka do nich chce rychle přilákat zákazníky. Představila proto program nazvaný Restart na podporu prodejů, který zahrnuje celou řadu slev.

V programu se Škoda soustředí hlavně na podporu skladových vozů. Těch se za druhou polovinu března a duben nashromáždilo okolo čtyř tisíc kusů. Jde povětšinou o modely Fabia, Scala, Karoq, Kamiq a třetí generaci Octavie. Škoda nejde do detailu, ale hovoří o výrazných slevách.

Škoda zdražila téměř všechny modely o desítky tisíc. Elektrické Citigo stojí půl milionu

Například při koupi Škody Kamiq by měl budoucí majitel získat slevu 30 tisíc korun, pokud dealerovi odprodá své staré auto. Za levnější peníze si pak může pořídit balíček Mobilita Plus, který zahrnuje třeba asistenční služby nebo prodlouženou záruku na pět let či 100 tisíc kilometrů. Kromě toho je pak ve hře ještě bezúročné financování a povinné ručení za 125 korun měsíčně.

„Škoda Kamiq je tak celkem zvýhodněna o 70 400 korun,“ píše automobilka v tiskové zprávě ke slevovému programu. Z logiky věci ale vyplývá, že by kvůli takové slevě musel zákazník využít všech nabídek, tedy odprodat své staré auto, dokoupit zlevněný balíček služeb a vzít si vůz na leasing.

Videodojmy: Škoda Octavia Combi 2020 podrobně. Víme, co umí a jak jezdí

Škoda chce lákat i na edici 125 let, kterou má u příležitosti letošních oslav k založení automobilky připravenou. I s ní lze zkombinovat nabízené slevy na jednotlivé služby. „Celkové zvýhodnění tak může například u třetí generace Škody Octavia Combi dosáhnout částky až 217 600 korun,“ vypočítává automobilka.

Přímější slevy Škoda nabízí u ojetin prodávaných pod značkou Škoda Plus. Aktuálně má na skladě okolo sedmi tisíc aut. Klient si může vybrat slevový balíček. Prvním je Benefit+, který zahrnuje slevu 30 tisíc korun, výkupní bonus 10 tisíc, povinné ručení za tisícovku, levnější pojištění platebních povinností, prodlouženou záruku a jednu servisní prohlídku zdarma. Druhým balíčkem je Úrok+. Ten přináší úrokovou sazbu od 1,9 % ročně, prodlouženou záruku, levnější pojištění platebních povinností a jednu servisní prohlídku zdarma.

Koupili byste si za současné situace nové auto?
Škoda láká do showroomů na velké slevy. Ne každý na ně ale dosáhne
Ohodnoťte tento článek!
2.3 (45.55%) 119 hlas/ů

19 KOMENTÁŘE

  1. jo a před 3 týdny zdražil o 20tis, takže jen vyčůranost. Takže už z principu ne.
    Dělají z potencionálních kupujících jen blbce

  2. zdrazime+70 000 pak dame slevu 50 000 😀 a nova auta vydrzi sotva polovinu co pred 10 lety 😀

    • proč by měla vydržet sotva polovinu? S O1 (1998) jsem najezdil 420t km, O2 (2006) 500t km a s O3 (2014) zatím jen 310t km. Tedy víc jak polovina. bych i řekl že se ani nezvyšuje množství poruch. Mimo opotřebovaných spotřebních dílů vlastne žádné neznám.
      Takže už víc jak dvacet let bezproblémová životnost setrvalá. To ta jednička byla z těch tří auta asi nejporuchovější.

    • Měl jsem novou Toyotu Auris a několik škodovek, mimo jiné ,1,9 TDI octavia 2. Toyota neskutečnej sráč, interier z pozlátka, spotřeba 10 litrů, šla do prdele ve 20 tkm. Nikdy Toyotu.

      • Zřejmě proto, že je Toyota neskutečnej sráč, prodává nejvíc aut na světě. Já jsem zajel do Chorvatska s Corollou 1.6 Valvematic za 5,9. Musíš řadit i víc než za tři. Taky se s atmosférou (kteru si asi v Aurisu měl, musí umět jezdit). A že by zrovna Auris bylo špatný auto, to je úsměvný komentář.

    • Koupil jsem si Toyotu Avensis před 5 lety. Po 17 tis odešla spojka. Prý nevhodným způsobem jízdy. Plastové krátký na předních sedadlech se uvolnily a odpadly asi po týdnu.mel už jsem asi 5 aut v této kategorii a Toytota byla jedna z nejhorších. Toytotu nikdy více!

  3. Škoda už není dávno co byla, dnes už těžko vybírat. Říkám starý vůz je stará škola, ale rád kdo chce jezdit ve starým voze…?

  4. Měl jsem tu “čest” řídit tento týden Fabii rok výroby 2017 a ujet s ní 1500km. Nevím kdo měl tu drzost dát na to ceníkovou cenu 300 tisíc. To už si vážně raději koupit Dacii a 100 tisíc ušetřit. Buď ty fabie zmrvili schválně aby si všichni raději připlatili za octavii a nebo na to VW nahodil takovou marži že na nic co by alespoň vzdáleně připomínalo kvalitu nezbyly peníze.

  5. Ja jsem koupil pred 2 mesici kratkou Octavii RS v plny vybave, benzin, manual se slevou 200 000,- a najeto 4500 km. Stejne jsme nakoupili pred lety novou i30. Vyuzili jsme slev na vychazejici modely.

  6. Škodu nemá smysl kupovat,je předražená a kvalita je dávno pryč. Já si držím starý Opel Corsa 1.0 12V a toto auto bez přípravy prochází na STK,spotřeba 5,5 litru a nikde nerezne.Najeto 250 tis. km a auto stále jezdí a poruchy nezná.To jsem ho koupil za pěknou cenu,protože předchozí majitelce začala prokluzovat spojka a myslela,že oprava bude stát moc peněz.Spojková sada stála 1500 kč a výměna svépomocí.Na své druhé auto Honda Accord nedám dopustit,používám pouze na dálkové trasy kdy na jeden zátah ujedu 600 km.

  7. Chtel jsem si koupit toyotu se starou atmosferou 1,6.Zašel jsem do autosalonu pobyl jsem tam 20 minut,prohlídl a vyzkoušel jsem 4 auta. Ani z jednoho auta jsem ven nic neviděl. Mají tak blbý přední skla že bych musel sedět na střeše auta abych jel bezpečně. Ani jeden ze 4 zaměstnanců se od pc nezvedl aby mi něco nabídl z vozového parku. No tak jsem skočil do škodovky a koupil si octavku 3 v kombiku za slušnou cenu podobnou te odchazejici toyotě. Myslim že je uplně jedno kdo si co koupí za auto. Hlavně že se mu líbí a vyhovuje je mu prostorem i jízdou. Před 12 lety jsem dal podobné peníze za kiu a octavka je oproti tomu auto o 2 třídy jina liga jak komfortem tak spotrebou a jízdními vlastnostmi. Motor 1,5 tsi 110 kw

PŘIDAT KOMENTÁŘ: