Škoda Karoq Scout má standardně pohon všech kol a „terénní potenciál“

  • Škoda Karoq Scout se představí na autosalonu v Paříži

  • Standardně se bude dodávat s pohonem všech kol

  • Diesel 2.0 TDI pod kapotou samozřejmě nechybí

Také Škoda Karoq dostala „terénní“ verzi Scout, která zažije světovou premiéru na podzimním autosalonu v Paříži. Automobilka novinku označuje jako „robustnější variantu“ se spoustou „terénního potenciálu“. Jakkoli lze o schopnostech Karoqu v opravdu těžkém terénu pochybovat, přeci jen verze Scout splní požadavky naprosté většiny zákazníků pro jízdu mimo zpevněné silnice.

V základní výbavě má Škoda Karoq Scout pohon všech kol, řešený mezinápravovou spojkou Haldex. V nabídce budou prozatím tři motory. Benzinový čtyřválec 1.5 TSI má výkon 110 kW koní, stejný výkon nabízí i slabší verze turbodieselu 2.0 TDI. Vrcholem nabídky bude prozatím motor 2.0 TDI o výkonu 140 kW. Ke slabšímu dieselu se montuje šestistupňový manuál, ale připlatit lze i za sedmistupňový automat DSG. Ten je u nejsilnějšího dieselu a benzinové jednotky standardem.

Doporučujeme: Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG – Lídr třídy

Škoda Karoq Scout se odlišuje kontrastními prvky karoserie, tedy stříbrnými lištami nárazníků a prahů a zvýrazněnými lemy blatníků. Standardem jsou 18″ kola Braga, za příplatek lze mít devatenáctky Crater. Uvnitř najdeme nová sedadla v černo-hněděm kontrastním provedením a nápisem Scout.

Jinak lze Karoq Scout konfigurovat podobně jako ostatní verze. Lze si tedy připlatit za multifunkční digitální přístrojový panel, palubní internet, elektrické otevírání pátých dveří s „virtuálním pedálem“ a podobně. Do prodeje se Škoda Karoq Scout dostane během podzimu.

Škoda Karoq Scout má standardně pohon všech kol a „terénní potenciál“
Ohodnoťte tento článek!
3.2 (64%) 10 hlas/ů

1 komentář

  1. za to, že přidaj pár plastů, to auto stojí hned o cca 150 tis Kč víc jo? 😀 To bych si teda fakt nekoupil. Hold škoda těží na otrocích koncernu

PŘIDAT KOMENTÁŘ: