„Proto jsme pro motoristy připravili unikátní asistenční program MAX+, který nabízí bezlimitní asistenci při poruše, havárii, řádění živlu, vandalismu, částečném odcizení, a to nejen u nás, ale i v zahraničí,“ vysvětlil Aleš Zethner, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel v Kooperativě.
Každý ví, že pro případ nehody je třeba být dobře pojištěn. Ovšem peníze, které pojišťovna následně vyplatí, nevyřeší okamžitý problém s odtahem auta a jeho opravou. Od toho jsou asistenční služby, bez kterých už není možné si moderní autopojištění vůbec představit. Kooperativa každoročně eviduje nárůst asistenčních zásahů, proto motoristům nabízí unikátní asistenční program MAX+. Ten oproti asistenčním programům ZÁKLAD, IDEÁL a MAX nabízí bezlimitní asistenci při poruše, havárii, řádění živlu, vandalismu, částečném odcizení, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Ale také zapůjčení náhradního osobního vozidla v ČR i v zahraničí až na 7 dní či jeho úschovu až na 15 dní.
Asistence při problémech jsou důležité, ale pojišťovny postupně nabízejí komplexnější službu, dalo by se říci celý ekosystém řešení škod. „Snažíme se řešit vše na linii: prevence, asistence, likvidace, obnova. Asistence jsme zmínili, v roce 2018 založila Nadace Kooperativy Platformu Vize 0, společenství více než dvaceti partnerů z veřejného i soukromého sektoru, kteří chtějí přispět k bezpečnosti na českých silnicích. Dalším důležitým bodem v tomto ekosystému či řetězci jsou pak i naše investice do autoopravárenství. Úspěšně provozujeme dealera škodovek Autonovu Brno. A nyní jsme koupili i France Car, dealera vozů Renault, Dacia a Hyundai ve východních Čechách. Chceme se lépe orientovat v oblasti automotive a ušetřit klientům čas, administrativu i starosti,“ vysvětluje rozvoj dalších služeb Aleš Zethner.
Ale Kooperativa nezapomíná ani na začínající řidiče s nízkými vyježděnými bonusy, malými zkušenostmi, a tedy i velmi drahým pojištěním. „Spouštíme nový produkt na bázi telematiky, kdy aplikace v mobilním telefonu bude vyhodnocovat rizikovost chování řidiče na silnici. Kromě skvělé zpětné vazby – každou jízdu bude možné detailně vyhodnotit, včetně identifikace místa, kde došlo k řidičské chybě – umožní jako odměnu za bezpečnou jízdu vrácení podstatné části pojistného,“ představuje novinku Aleš Zethner.
V registru vozidel je dnes přes 300 tisíc osobních automobilů starších 25 let, které se až dosud pojišťovaly v rámci „běžných“ produktů a sjednat havarijní pojištění pro většinu z nich nebylo možné, nebo velmi drahé. „Jako první na trhu nyní nabízíme možnost havarijního pojištění veteránů – mimochodem ten nejstarší pojištěný je z roku 1927,“ doplňuje Aleš Zethner.
Protože veteránská vozidla jsou většinou rodinné klenoty, Kooperativa pro ně nabízí speciální balíčky MEZIPLYN a NAPLNO. Ty zahrnují i telematickou jednotku propojenou s mobilní aplikací ve smartphonu, takže klient může on-line sledovat polohu vozidla. Nebo dostane varování v případě pokusu o odcizení vozidla, ale třeba i v případě, že došlo ke zvýšení vlhkosti v garáži a hrozí poškození vozu. Zajišťuje i automatické volání asistenční služby v případě nehody nebo možnost vedení knihy jízd.