Nový Golf předvádí účinnost pohonu, který dostane i Octavia. Bez motoru „plachtí“ skoro čtyři minuty

  • Funkce vypínání motoru se pojí s 48V architekturou

  • Motor s funkcí vypínání motoru se jmenuje eTSI

  • Nový Golf vybavený tímto systémem umí jezdit pod 4,5 litru na 100 km

  • Systém je dostupný pouze s převodovkou DSG

Volkswagen Golf osmé generace je bezesporu jedním z nejočekávanějších nových aut roku. Oproti předchozí generaci nabízí mnoho vylepšení. Jedním z nejvýznamnějších jsou mild-hybridní varianty benzinových motorů. Mild-hybrid se 48V elektroinstalací umožňuje podstatně rozšířit již dříve zavedenou funkci „plachtění“ při jízdě setrvačností.

V přiloženém videu jede Golf 33kilometrovou testovací trasu, přičemž motor je vypnutý celých 9 minut a 45 sekund, téměř čtvrtinu doby. Nejdelší interval, kdy motor zůstal zcela vypnutý, trval 3 minuty a 51 sekund a výsledná průměrná spotřeba činila velmi příznivých 4,4 litru na 100 km.

Funkcí vypínání motoru jsou vybaveny pouze automobily s dvouspojkovou převodovkou DSG. Volkswagen uvádí, že snížení průměrné spotřeby zážehových motorů 1,0 a 1,5 TSI je zhruba 10%. Stejné motory s mild-hybridní technikou nabízí rovněž nová Škoda Octavia.

Nový Golf předvádí účinnost pohonu, který dostane i Octavia. Bez motoru „plachtí“ skoro čtyři minuty
Ohodnoťte tento článek!
2.9 (58.18%) 11 hlas/ů
Sdílejte

1 komentář

  1. Další blbost jako start&stop. Žádná plynulá jízda. Motor se vypíná i na 5 sekund a to se vyplatí. Úspora 15kc na 100km a brzda provozu.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: