O prodeji značky Bugatti se spekuluje delší dobu, aktuálně už je ale všem spekulacím konec. Většinovým vlastníkem Bugatti se stává chorvatský výrobce neuvěřitelně rychlých elektromobilů Rimac. Bugatti se tak mění na Bugatti Rimac a své sídlo bude mít v chorvatském Záhřebu. Pro zákazníky to je dobrá zpráva, protože tradiční výrobce nejrychlejších vozů na trhu má takto zajištěnou budoucnost a současně zabezpečený přechod do elektrického věku.
Změny poměrů u značky Bugatti jsou ale trochu složitější. V nově vzniklé společnosti Bugatti Rimac má podíl 55 % chorvatská společnost Rimac Group (dříve Rimac Automobili), zbylých 45 % ovládá Porsche ze skupiny Volkswagen. Německý výrobce zároveň vlastní 24% podíl Rimac Group. Pro zajímavost, Mate Rimac má ve společnosti, kterou dříve založil, 37 %, 12 % pak připadá na Hyundai Motor Group a zbylých 27 % na ostatní investory. Také Hyundai tedy může dnes tvrdit, že má fakticky co dočinění s automobilkou Bugatti. Vyjednávání o aktuálních změnách údajně trvala osmnáct měsíců. Vše by mělo být uvedeno do praxe během čtvrtého čtvrtletí letošního roku.
Rimac Group se rozdělí na dvě části, a sice na Bugatti Rimac a Rimac Technology. Druhá zmíněná divize se bude soustředit na vývoj a výrobu systémů elektrického pohonu, které bude poskytovat dalším automobilkám. Není bez zajímavosti, že Mate Rimac založil svou společnost až v roce 2009. Potřeboval tedy pouze dvanáct let k tomu, aby se stal uznávaným výrobcem, který dnes navíc vlastní legendární značku s obrovskou tradicí.
S výjimkou přestěhování centrály Bugatti do Chorvatska se toho v nejbližší budoucnosti moc nezmění. Rimac bude nedále pokračovat ve výrobě elektrického hypersportu Nevera, Bugatti bude dále stavět Chiron ve francouzském Molsheimu. V dlouhodobějším horizontu obě značky spojí své síly v oblasti vývoje, přičemž Bugatti logicky využije zkušenosti Rimacu s elektrickým pohonem.
Mate Rimac uvedl, že ještě do konce této dekády dorazí „elektrická Bugatti“ a stejně tak sdělil, že Bugatti bude i nadále vyrábět auta se spalovacím motorem. Samozřejmě ale půjde o hybridy. Během prezentace se také objevil slide odhalující hned tři nové vozy Bugatti pod plachtou. Dva z nich působily jako moderní hypersporty, ten třetí naopak jako klasický model z dávné minulosti. Britský Autocar na toto téma píše, že Bugatti by kromě hypersportů mohlo vyrábět i další produkty, které mají být „velmi vzrušující a odlišné“.