Nechcete čekat na silnější diesel v nové Octavii? Vyřeší to tuning

  • Tuningová společnost BSR upravila naftový motor nové Škody Octavia na výkon 196 koní

  • Získala ho ze 150koňové jednotky, slibuje průměrnou spotřebu 5 litrů nafty na 100 km

  • Škoda bude do Octavie montovat motor 2.0 TDI o síle 200 koní, zatím ale není v ceníku

Nová Škoda Octavia se na showroomech ještě ani neohřála a už dostala první tuningovou úpravu. Postarala se o ni pražská pobočka švédské společnosti BSR. Její technici aplikovali kit, který zvýšil výkon motoru 2.0 TDI 110 kW (150 k) s automatem DSG na 196 koní. Zároveň slibuje spotřebu 5 litrů nafty na 100 km, což je o 1,3 litru víc než u neupravené motorizace.

Kromě výkonu zvedla úprava také točivý moment, ze 362 na 438 Nm. Úprava, která zahrnuje nahrání nového softwaru do řídící jednotky, znak BSR na karoserii, záruku na tuning i na pohonné ústrojí, vyjde na 16 603 korun.

Padla pokuta 20 milionů korun za chiptuning, v Česku se úpravy motorů tolerují

 

Aktuálně nejvýkonnější tovární motorizací pro novou Octavii je právě 2.0 TDI s výkonem 150 koní, ale Mladá Boleslav chystá i verzi o síle 200 koní. Ta bude vždy spojena s pohonem všech kol, proto se dá očekávat i výrazně vyšší cena. V kompletních technických údajích Škody Octavia 2020 tuto motorizaci najdeme, v ceníku a konfigurátoru zatím nikoliv. Tuning tak může být zajímavou volbou pro ty, kteří by do nové Octavie chtěli silnější motor, ale nechce se jim čekat.

Nechcete čekat na silnější diesel v nové Octavii? Vyřeší to tuning
Ohodnoťte tento článek!
4.2 (84%) 5 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: