Mercedes-AMG GT 63 S má díky zásahům společnosti Poseidon 830 koní. Navýšení však stojí pěkný balík

  • Německý úpravce Poseidon vyladil dvakrát přeplňovaný motor AMG V8 4,0 l na 610 kW (830 k) a 1100 Nm

  • Takto upravený Mercedes-AMG GT 63 S „umí“ až 350 km/h

  • Cena úpravy dosahuje téměř 620 tisíc korun

  • Pro AMG GT R nabízí Poseidon výkon ještě vyšší


Když jsme před časem testovali brutálně rychlý Mercedes-AMG GT 63 S, ptali jsme se sami sebe, jestli to náhodou není už trochu moc. V německé společnosti Poseidon jsou očividně toho názoru, že není. Že je to naopak málo.

Nejnovějším počinem tohoto německého specialisty na vozy značky Mercedes je úprava čtyřdveřového AMG GT 63 S, který svým výkonem 470 kW a točivým momentem 900 Nm atakuje teritorium současných supersportů. Poseidon ale za nemalých 24 tisíc eur (necelých 620 tisíc Kč) umí parametry zvýšit až na ohromujících 610 kW a 1100 Nm. A to s plnou zárukou.

Poseidon upravil také interiér. Nový je například potah volantu.
Oproti standardnímu naladění je výkon čtyřlitrového osmiválce o 140 kW vyšší

Sprint z 0-100 km/h zabere upravenému autu 2,9 sekundy a ručička se ve svém zběsilém úprku tachometrem zastaví až na 350 km/h. Ve čtyřech lidech uvnitř. Ve srovnání se standardním modelem to představuje zlepšení o 0,5 s, respektive 35 km/h.

Smutníte po G 500 4×4 „na druhou“? Brabus 700 je ještě extrémnější, exkluzivnější a ne o moc dražší

Pochopitelně nejde pouze o přeprogramování řídicí jednotky. Nová jsou turbodmychadla s mezichladiči, přepracované je sání a na zakázku vyrobené jsou i svody se sportovními katalyzátory. Kromě toho se upravené GT 63 S umí díky elektronickému modulu ve vysokých rychlostech „přikrčit“ k vozovce.

Pokud se i teď ptáte, jestli je možné takový výkon někam posunout, Poseidon má jednoznačnou odpověď – ano, je. Pro model AMG GT R nabízí kit RS 830+ s výkonem 647 kW a točivým momentem 1200 Nm!


Mercedes-AMG GT 63 S má díky zásahům společnosti Poseidon 830 koní. Navýšení však stojí pěkný balík
Ohodnoťte tento článek!
4.7 (94.29%) 14 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: