Král nevkusu opět úřadoval. Mansory chystal do Ženevy tři „vylepšené“ luxusní vozy včetně Cullinanu

  • Tuningová společnost Mansory měl na ženevský autosalon přichystány tři nové kreace

  • Mezi další oběti německého úpravce patří Rolls-Royce Cullinan, Bentley Continental GT a Lamborghini Urus

  • Kromě designu se Mansory zaměřil také na výkon

Německý úpravce luxusních vozů Mansory patří mezi nejkontroverznější automobilová jména, přesto si jeho kreace najdou velké množství fanoušků. Tuningová firma z města Brand má i přes svou rozporuplnou pověst své stálé místo na ženevském autosalonu, který se bohužel kvůli koronaviru letos nekonal. Mansory tak představuje své tři připravené novinky alespoň virtuálně.

Ani tentokrát to není nic pro konzervativní povahy. Mezi další oběti patří Rolls-Royce Cullinan, Bentley Continental GT a Lamborghini Urus.

Výkon čtyřlitrového osmiválce Bentley se posunul ze 400 na 470 kW. Mimo jiné díky zcela novému výfuku
Upravené Lamborghini Urus jezdí na 24palcových kolech s jiným designem pro pravou a levou stranu

Cullinan je sám o sobě dost rozporuplný automobil a Mansory Coastline, jak se nejnovější počin úpravce jmenuje, pomyslné nůžky rozevírá ještě více. Jestliže vám přijdou 24palcová kola příliš, pak interiér je hotové peklo pro všechny, kteří značku Rolls-Royce považují za vrchol luxusu a stylu. Přesvědčit se můžete v připojené galerii. Mansory ale nezůstal jen u designu. Upravený vidlicový 12válec má nyní místo základních 420 kW výkon vyšší o 30 kW.

Videodojmy: Vyzkoušeli jsme nejdražší a nejluxusnější SUV, Rolls-Royce Cullinan

Lamborghini Urus je už v základu designově dosti agresivní záležitostí, Mansory však zašel o pořád dál a v jeho podání připomíná toto SUV tak trochu Trasnformers. Nicméně asi největší bizarností je použití dvou sad kol s rozměrem 24palců. Divné možná, originální určitě.

Bentley Continental GTC je na rozdíl od Urusu velmi elegantním vozem, ale pro někoho možná až příliš nenápadným. Mansory to změnil kitem z karbonu, který je hlavním materiálem také na palubní desce. Výkon dvakrát přeplňovaného V8 se posunul ze 400 na 470 kW, a to mimo jiné díky zcela novému výfukovému systému. Mansory uvádí, že maximální rychlost je 325 km/h a zrychlení z 0–100 km/h proběhne za 3,8 sekundy.

Král nevkusu opět úřadoval. Mansory chystal do Ženevy tři „vylepšené“ luxusní vozy včetně Cullinanu
Ohodnoťte tento článek!
2.3 (45%) 4 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: