Kofolu bude rozvážet 10 nových vozidel Scania

Zástupci firmy Santa-Trans s.r.o. si v areálu servisu Scania v Paskově převzali 10 nových vozidel Scania. Pět z nich pohání nové šestiválcové motory na CNG o objemu 13 litrů a výkonu 410 koní.

„Kofola jde „zelenou cestou“ a proto už dlouhodobě budujeme flotilu vozidel na CNG,“ říká ředitel společnosti Santa-Trans René Novotný. O distribuci produktů skupiny Kofola se v České republice už několik let starají mimo jiné právě vozidla značky Scania. Na základě dlouhodobých pozitivních zkušeností se nyní vedení firmy Santa-Trans rozhodlo pořídit Scanie se zcela novými motory na CNG, které jsou o 70 koní výkonnější a točivý moment má hodnotu 2 000 Nm (+ 400 Nm).

Scania Kofola

Provoz vozidel na CNG se firmě vyplatí. „Spotřeba je podobná naftovým vozidlům, ale nákupní cena paliva je výrazně levnější. Proto se nám provoz dlouhodobě vyplácí. Podle našeho vlastního testování se u těchto nových vozidel výrazně zlepšil i dojezd. Tato nová generace zvládne na jedno tankování okolo 500 km, což je nárůst o více než 150 km. Řidič má tedy mnohem větší komfort a nemusí tak často doplňovat palivo,“ dodává Novotný.

Scania R410 Kofola

U CNG vozidel Scania nové generace je velkou výhodou také prodloužený servisní interval pro výměnu svíček a oleje z 30 000 km na 45 000 km.

Kofolu bude rozvážet 10 nových vozidel Scania
Ohodnoťte tento článek!
4.4 (88.89%) 9 hlas/ů
Sdílejte

3 KOMENTÁŘE

  1. Na tezkou kofolu koupit 410 tky.. Tak to je chytry honeem usetrit za kazdou cenu a pak mrdat ridice za spotrebu

  2. Spotřeba jak spotřeba, ale ten komfort je někde jinde… Kofola je těžká a ten výkon nic moc… Pak každý kopec řidič jede cca 30km/h… Vzal bych vedení firmy, ať do toho sednou a zkusí si jet např. Kauf Modletice na čas… A ke všemu když vám určí kde můžete a nesmíte tankovat…. Firma Santa Trans není špatná ale CNG pohon na přepravu 24tun prostě není…

  3. je to proto že ty auta kupujou lidi ktery v nich jezdit nebudou mam scanii a olej menime po 60000km a svičky tam nemam mel sem MB actros a vymena oleje byla po 100-110tis km najel sem s nim bez problemu920tis kn a pokud to ma stejnou spotřebu jak píšou tak nechapu tento hloupy ekoexperiment papalaši si udělají očko u hloupích ekoteroristu a je to řidič at se posere

PŘIDAT KOMENTÁŘ: