Tomas (neregistrovaný)
Proc? To se ptate? Protože musi, zacinaji to mit uplne vsichni. Jinak neprojdou velmi prisnymi normy. Nemluve o tom ze pro vas jako zakaznika zadna zmena temer neni. Osobne mam litr v polu a na velikost toho vozu to jede fakt slusne Praha Brno 4 lidi ve voze s plnym kufrem pri rychlostech nad 130 bez problemu 5.6litru a i do kopce to nema problém zrychlit. Do fabie super motor.
Robert Kindl (neregistrovaný)
Nesouhlasím! Filtr pevných částic je prostě zlo! Kdyby vymysleli elektromobily, nebo lepší motorizace, které budou plnit normy, nemusí tam být! Hold neschopná škodovka tam raději dá něco co bude dělat akorát neplechu! Díky bohu za jiné automobilky, které tolik nezaspaly :-)
Toby (neregistrovaný)
No tak 1.0 TSI a ještě k tomu filtr pevných částí ? Tak když už se moc nezaměřují na "nové" auta aby vypadali nově tak by mohli nějákýho toho chytráka posadit za stůl ať vymyslíí něco co bude fungovat bude procházet emisníma normama ne ?
Radek (neregistrovaný)
Já myslím, že v rámci optimalizace zisku je třeba vytvořit různá nejlépe povinná udělátka, protože zákazník si rád připlatí, když bude vědět k čemu je potřebuje, tedy následuje reklama, vždyť sto krát vyslovená lež se stane pravdou. Je to jako s benzínem, byl příliš levný a spotřebovávalo se ho málo, inu přidáme bio složku a ejhle, žere to o trochu víc a jako přidaná hodnota je i cena vyšší, prostě dvě mouchy jednou ranou. Co bychom si počli bez samospásných nařízení EU. Jen tak dál, pojďme ve sboru bučet jako spacifikované ovce, bůůůůůů !!!
Tomáš (neregistrovaný)
Není lepší mít saze zachycené ve filtru než na plicích? Rakovina plic není nic moc.