Elektrická dopravní zácpa: Poslechněte si, co v budoucnu uslyšíte na silnicích

3 nové názory
Autor: Redakce
  • V blízké budoucnosti bychom se měli dočkat příchodu řady nový elektrických modelů

  • Elektromobily v nízkých rychlostech produkují umělý zvuk 

  • Jak by mohla znít taková elektrická zácpa, naznačuje přiložené video 

Zdá se, že příchod velké elektrické revoluce je nevyhnutelný. Automobilky svorně slibují uvedení desítek nových elektromobilů a EU do toho zpřísňuje emisní limity. V budoucnosti bychom se proto jednou mohli dočkat (alespoň v některých státech) situace, kdy většina vozů bude využívat elektrický pohon, což by mohlo být speciálně v městských zácpách zajímavé.

Doporučujeme: Za volantem Škody Element – Elektrický plavčík má v kufru televizi

Elektromobily (nebo hybridy při jízdě v elektrickém režimu) totiž kvůli bezpečnosti produkují umělý zvuk, aby je chodci nepřehlédli. Některé automobilky proto pečlivě ladí to, jak budou jejich auta znít. Třeba Nissan nedávno představil zvuk svých modelů budoucnosti. Protože každý vůz bude znít trochu jinak, vznikne z toho dost zvláštní mix. Jeho ochutnávku najdete ve videu.

V něm se míchají zvuky několika současných elektromobilů a právě budoucích Nissanů. Stejně tak se dá předpokládat, že se velmi rychle najdou úpravci, kteří opatří váš elektromobil jakýmkoliv jiným zvukem. I jednu takovou ukázku na videu najdete. Výsledkem je poněkud nezvyklý hluk, nicméně by měl být méně hlasitý než to, co známe z typického městského provozu dnešní doby.

Stojan Jakotyc (neregistrovaný)
Musim konstatovat, ze titulek je zde velmi vystizny. Budu-li optimisticky predpokladat, ze takovy Nissan v budoucnu potkam na silnici pri pomale jizde a ze tento Nissan bude skutecne vydavat jeden ze dvou zvuku v odkazanem videu, rozhodne to sedi. Vlastne ani sam nevim, proc jsem si od clanku sliboval vic.
2tyqe (neregistrovaný)
Elektromobilita=debilita populace. Je to stejně slepá ulice jako motory na uhlíková paliva. Jsou naprosto stejně neefektivní, ekologická zátěž je vyšší asi tak dvakrát až třikrát, auto ujede sice pětset kiláků na jedno nabití, ale nesmí se dostat do zácpy - dojezd se snižuje s každou půlhodinou o sto km. Spotřeba měděných kabelů nabíjecích stanic je nedozírná, kapacita dobíjecích stanic nepokryje ani třetinu nároků v případě polovičního zastoupení elektromobilů, a to ani v horizontu sta let. apropo již teď mafie solárbaronů účtuje 20,- kč za 1kWh ale prodává se za 5,-kč, z čehož vyplývá, že buď budou za elektromobilitu platit všicni bez ohledu na to, zdali mají auto či nikoliv, nebo to znamená obrovskou ekologiskou zátěž ve formě návratu k fosilním palivům v elektrárnách - solární technologie vybudovaná za věéru 1 200 000 000 000,- Kč je za polovinou životnosti a nikdo se dnes nestará o to, jak budou zcela nesmysné solární plantáže ekologicky likvidovány. Já vám řeknu jak.... prostě zkrachují a stát, tedy mi všichni to opět zaplatíme. Lidi mějte rozum!! bojkotujte tento ekologickoekonomický paskvil, který zcela vážně nese znaky debility. Vodík to je to, co nás v příštích dvěstě letech podrží. nekupujte tenhle 'elitářský' nesmysl, sloužící k zotročení mas a destrukci populace..... Myslete nově íT!
Pavel (neregistrovaný)
Vaše reakce je plná nesmyslů a lží. Odkud jste čerpal informace, že s každým půlhodinovým stáním v koloně se snižuje dojezd o 100 km??
  • Našli jste v článku chybu?