Bohumil Rádl (neregistrovaný)
Přesně tak ... testovat "ojeté" auto, co má najeto 61 tisíc km, je slušně řečeno, na nic! To je tak akorát dobře zajetá 2,5 roku stará novotina. A napsat "...ale v reálném provozu je motor i pod 1500 otáčkami poměrně pružný a ochotný ... " , když v grafu má při 1500 otáčkách krouťák 80 Nm, je fakt odborná recenze.
Tom (neregistrovaný)
Dobrý den Dalibore, díky za článek. Ač škodovky obecně nemusím a další koncertová auta taky ne, článek mě zaujal. Předchozí komentáře pana Vládi a pana Bohumila jsou ubohé. Dobře. Auto může mít najeto více, ale to bude třeba někdy v dalším testu. Takové auto jako testoval vy, je běžná bazarovka, po které sáhne kde kdo - teda určitě ne Vláďa a Bohumil. Těším se na další články. S pozdravem Tom.
Vlada (neregistrovaný)
Stefano velikost meho prirozeni ti mozna neda spat,ale nema co delat s mim nazorem.nemam jediny diesel motor.a mam dopravnich prostredku vice.(a nejsou na elektrinu ale starsiho data vyroby).prave proto me zajimaji testy aut ktere si budu vzhledem k stari a poctu kilometru moct dovolit koupit.
Vlada (neregistrovaný)
Bezny smrtelnik v mem kraji kupuje auta s pozirovaci cenou kolem 100 tis.,na ktere musi setrit,tak malo jete auto je nedostupne.az bude mit najeto dvakrat tolik jak zajimave bude vzhledem k spolehlivosti ?a nutnosti dalsich vydaju(nemluvim o vecech bezneho opotrebeni:brzdy cepy naplne rozvody),ale o drahych investicich.
Vlada (neregistrovaný)
Nicmene jsem rad ze tento motor se drzi.znam pripady novych motoru (atmosferickych ctyrvalcu) co i po vymeme oleje co 10 tis.(presne dle specifikaci api i sn) a palivu 100 octanu sli stejne do kopru ve 40 tis.je to smutne a az alarmujici.bohuzel doba je takova.nehanim clanek a ani vyborneho autora,jen to chce testy pro mene bohate lidi.
Radek (neregistrovaný)
Akorát v članku už nikdo nenapíše, že když máš takové auto s takovým "motorkem" tak je otázka desítek tisíc km, než motor odejde do věčných lovišť... TSI s podobným nájezdem, pár let staré auto, to vypadá jako parádní kup za ty peníze - gratuluju člověku, co si to pořídí!
Honza (neregistrovaný)
Otázka desítek tisíc km, než... To jsou kecy. Měl jsem Yeti 1.2 TSi, rok 2010, do konce roku 2017 najeto 230tis. km, většinou s 5 lidmi na "palubě" a "rakví" nebo přívěsem. Do poslední chvíle naprosto spolehlivé auto. Spíš to vypadá, že ti, co jim "motor odejde do věčných lovišť" neumí řídit.
Michael (neregistrovaný)
Tomku, s takovým názorem jdi... ty víš kam. Měl jsem 8 let jedničkovou fábku s motorem 1.4tdi, nikdo tomu tříválci nedal naději na více než 150tkm. To auto, když jsem ho dával pryč, mělo najeto 375 000km a měnil jsem akorát 2x ložiska na alternátoru a čidlo na vačce za 2000,-. Auto do teď jezdí. Spotřeba 4,5 litru. Na draka byl akorát ten zvuk motoru jak u traktoru.