Vlákno názorů k článku Změřili jsme Škodu Kodiaq RS na brzdě: Má opravdu 240 koní? od Nagy - Pane bože pořád tady budou psát jak je...

Nagy (neregistrovaný)
Pane bože pořád tady budou psát jak je Škodovka hnůj a mají staré křápy . Za 15 let už tady auta z 90' nebudou jsem zvědavý cím budete jezdit když na pořádné nove značkové silné auto tady nemá 99% lidí. Nakonec vám zůstane stejne ta Škodovka nebo 10 leté auto. Ale už nikdy nebudete mít čisty motor jak byl kdysy. EU se postará. a hlavně budou všude kamery které vás změří a šup pokutička a body. Takže vám silný motor bude k ho....
Vaclav Zelenka (neregistrovaný)
Staré křápy prej :-D hele řeknu ti malé tajemství, jsou auta, která mají x krát lepší antikorozní úpravu než dnešní šmejdy, které vykazují známky koroze už po 5 letech. Například Švédsko - Volvo, některé typy Saabů. Nová Volva už půjdou do kytek taky rychleji, protože Geely, protože nařízení EU. Ale není pravdou, že už nebude možnost jezdit s auty z 90. let, kdo se o svoje auto stará, tak klidně může jezdit i za 20 let. Často jezdím na srazy a vídám Volva, která nenesou známky žádné koroze! auta z let 1985-2005, poklepeš na karoserii a je to jak když klepeš na tank. Poklepeš na dnešní šméčko a je to jak když klepeš na umělohmotnej kyblík. A že se tunerská základna činí takovym způsobem, že tyhle bestie natřou vše kromě supersportů a vyloženě závodních aut. Kopnu si malou domů, ač majitel Imprezy, tak korejci na antikorozní ochranu kašlou a vždycky kašlali, hnije to. Časem půjdu do Volva V70 II T5, potřebuju něco většího kvůli rodině. Radši dám 300 000 za profi tuning včetně výměny komponentů, než abych si koupil dnešní shit bez tváře, kterej ve finále stejně nějak závratně nejede a všechno je to o pocitovejch Nm a ne HP. Audi bohužel nemohu, značka mi nikdy nepřirostla k srdci.
Vasek Zelenka (neregistrovaný)
proč si Daimler koupil z majoritní části Kuvajt? proč má Subaru z největšího podílu Japonsko? A co Audi, Bugatti, Bentley, MAN, Scania, Skoda, Porsche! Ducati, které patří koncernu VW? a co ostrovní Británie? Je snad Bugatti, Porsche, Aston, Audi atd. zkrachlej šmejd? ne, byl zkoupen... A těch případů máš v automobilkách další desítky. To že půjde Volvo pod taktovkou GEELY do kopru je však smutné. Zkrachli kvůli lidem, kteří nebyli ochotni za kvalitu a značku připlatit a radši si zadek vozili v prašivym .....kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti *unda je :-)