Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Změřili jsme Škodu Kodiaq RS na brzdě: Má opravdu 240 koní?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Vaclav Zelenka
(neregistrovaný)
2. 3. 2019 11:51
Staré křápy prej :-D hele řeknu ti malé tajemství, jsou auta, která mají x krát lepší antikorozní úpravu než dnešní šmejdy, které vykazují známky koroze už po 5 letech. Například Švédsko - Volvo, některé typy Saabů. Nová Volva už půjdou do kytek taky rychleji, protože Geely, protože nařízení EU.
Ale není pravdou, že už nebude možnost jezdit s auty z 90. let, kdo se o svoje auto stará, tak klidně může jezdit i za 20 let. Často jezdím na srazy a vídám Volva, která nenesou známky žádné koroze! auta z let 1985-2005, poklepeš na karoserii a je to jak když klepeš na tank. Poklepeš na dnešní šméčko a je to jak když klepeš na umělohmotnej kyblík. A že se tunerská základna činí takovym způsobem, že tyhle bestie natřou vše kromě supersportů a vyloženě závodních aut. Kopnu si malou domů, ač majitel Imprezy, tak korejci na antikorozní ochranu kašlou a vždycky kašlali, hnije to.
Časem půjdu do Volva V70 II T5, potřebuju něco většího kvůli rodině. Radši dám 300 000 za profi tuning včetně výměny komponentů, než abych si koupil dnešní shit bez tváře, kterej ve finále stejně nějak závratně nejede a všechno je to o pocitovejch Nm a ne HP. Audi bohužel nemohu, značka mi nikdy nepřirostla k srdci.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM