Michal
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 11:40
Moc pěkně napsané. Mám stejný názor. Jezdím s kamionem a adaptivní tempomat a hlídání jízdních pruhu mám zapnuto co to jen jde při monotónní jízdě jsem rád že to mám.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr K.
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 13:29
Celé je to právě o tom, aby řidič přesně věděl co může od asistence očekávat. Už mám s podobnými asistenty také něco odježděno a většinou je stahuji na minimum ale nevypínám. Klasický adaptivní tempomat je typická ukázka. Z mého pohledu funguje poměrně otrocky. Ale uznávám, že i tohle se výrazně lepší. Ve tři roky starém Superbu jsem jeho neurvalé a ne vždy předvídatelné zásahy přímo nesnášel (ano, vím že se dá citlivost a charakteristika nastavit a udělal jsem to), v novém Kodiaku je už výrazně plynulejší a čitelnější. Stejně je to ale pořád systém, který problémy jen řeší, místo aby jim předcházel tak, jak to udělá vyježděný řidič.
Jako pojistka, když něco přehlédnu nebo "zaspím" jsou super a nedám na ně dopustit, ale nechat je auto aktivně řídit, to zatím ne. Ale třeba je X5 doopravdy zas "o krok před nimi..." :-D Za regulerní autonomní řízení při tříhodinové cestě po dálnici bych byl doopravdy vděčný, to zas jo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdravý rozum
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 14:23
Tyhle systémy bych nechal zakázat... Nevedou k pokroku,ale naopak ke zhloupnutí lidstva až do fáze, kdy vám pod kůži narvou povinně čip...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír Novák
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 15:09
Nelepší pro vás bude jezdit taxíkem. Tam vás také řízení neobtěžuje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lalaček
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 16:28
Já mám trabanta a svého asistenta mezi nohama... Víc k životu nepotřebuji!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Štěpán
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 17:23
Základní prvky, co se týká řidičských návyků, bych nechal bez asistence, např. vizuální kontrola jízdních pruhů, nebo parkování. Tohle se prostě musí každý řidič naučit, jinak v tom autě nemá co dělat, pokrok nepokrok.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lvy
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 18:25
Já bych jen doporučil nesrovnávat s letadly, když evidentně pisatel netuší jak fungují a jak se ovládají. Navíc nevím proč píšete o kniplu u Dreamlineru, když ten žádný knipl nemá. A v neposlední řadě uvést zrovna Boeing u tohoto typu ovládání je totální nesmysl, když Airbus ho měl už asi před 30 lety a Boeing ho vlastně pořádně nemá dodnes.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 19:52
Skvela vec a lide kteri asistenty dnes zatracuji a nemaji zadne zkusenosti s automatem a uz vubec ne s novym autem budou tyto dnesni novinky obdivovat za 25 let tak jako dnes obdivuji sve ojete 25 let stare Octavky I
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ToM*A*S*H
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 20:08
Velmi dobře napsané, díky za článek. Využívám denně všechny dostupné asistenty a mohu se k Vašemu shrnutí jen přidat. 95% mého času za volantem je nudná rutina a jsem vděčný za každou pomoc, kterou mi auto nabízí. Kdo jednou zkusil a skutečně pochopil jak funguje správně odladěný systém už nechce jinak. To také jasně dokládají prodeje Asistentů. Jsou trhy kde se nabídka a správná funkce asistentů stala nejdůležitějším kupním argumentem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jindra
(neregistrovaný)
30. 1. 2019 21:18
Asistenty mám v jednom autě všechny,dokáže odjed kilometry a kilometry ,bez zásahu,pokud mu dám petku do volantu,ale raději jezdím ,tím druhým sice o rok novějším (2018) přesto jsem si ho zadal do výroby pouze s automatem,čtyrkolou a základem,jako ABS atd,bez dalšího nuceného vybavení asistenty a elektronikou snad i na nastavení gumových koberečků.Nejsem proti,ale asistenti umožňují hlavně,telefonování,stravování,sledování televize a jiné aktivity,které nepatří za volant.Je pravda,že znám pár řidičů,kde je lepší všechno zapnout a moc nezasahovat do řízení,ale co s automatickým parkovačem,který neumí vyparkovat,to je pak podívaná pro opravdového řidiče.Dílem nejde ,tak o bezpečnost,ale o peníze.U druhé ho auta,jsem po úpravě doporučovaného modelu,překvapeně koukal na snížení ceny cca o 650tis.,a to jsem nekoupil vůz bez barvy,naopak, nejsilnější motor,aut,čtyřkola,uzávěrka byť elektronická,šíbr,Webasto,komfort.sedačky a podobně.Co je nepřijemné,takových aut se nedá vybrat mnoho,svobodu beru ve volbě a nezávislosti,což u aut znamená postupné loučení a loučení ,jako u jiných oblastí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dan
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 6:10
Pan redaktor redaktor tohoto clanku by se mel okamzite lecit, pokud veri tomu co napsal. Jen tak dal a za par let si noví rodici nebudou umet ani utrit prdel u odpocivadla na wc... Vlastne proc by meli ze, asistent to udela za vas
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vector
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 8:47
Mě by zajímalo, jestli udělá BMW konečně nějaký systém, aby řízení zejména X5 a X6 neobtěžovalo ostatní účastníky silničního provozu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
eLzyx
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 11:52
jestli to umí samo i blikat o změně směru, tak heuréka. To je to, co vozům BMW doposud chybělo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rider
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 12:54
Chyba. Většinou neblikají řidiči Ochcávek.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Béda
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 14:01
Nebliká kde kdo, idioti se neomezují na určitou značku ani model.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
M4rty5
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 13:42
Nejsem proti těmto systémům ( proti autonomnímu řízení ovšem ano ), určitě dokážou být užitečné. Jenom si lidi nesmí při nasednutí do nového auta začít myslet že pro ně již neplatí fyzikální zákony.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
dolfinek28
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 16:25
je super pro některé, že asistenti fungují, problém nastává za špatné viditelnosti sněžení atd... vlastní zkušenost 3 cm sněhu+hustější sněžení a line asist nevěděl co ma na dalnici dělat
celkem na prd když někteří se spolehají na asistenty za sluného dne a pak při špatném počasí jedou na dálnici v levém pruhu 30 protože jim asistent neporadí a oni nevědí jak se dostat do pravého nebo odstavného a co dělat dál
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Black
(neregistrovaný)
1. 2. 2019 19:13
No anabaze z letadly je dobra , i skoleni piloti maji problem prevzit okamzite od autopilota rizeni letadla v krizove situaci protoze nedokazou udrzet pozornost a to prochazi zkouzkama s vyssima narokama nez na ziskani RP B takze asi tak
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
6. 2. 2019 18:18
Oni asistenti ale také zasahuji do řīzeni proti vůli řidiče na základě nastavení "ajťáka" automobilky. Pořád je odpovědný řidič a nelze to přenastavit alespoň u vozů superb r.v.2016 Zasahy asistentů jsou nekdy opravdu absurdní při předjíždění- dojeti auta nasleduje nouzové brzdění. To opravdu překvapí!!
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat