Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Život po životě: 70 let repasí a výroby výměnných náhradních dílů (nejen) na škodovky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
nebohatýr (neregistrovaný)
Moc pěkný nicméně neoznačený PR článek vyzdvihující kvalitu za nízkou cenu, ALE... Tak si takhle po 60 tis. km necháte vyměnit turbo u 1.8T 20V za Xové, protože přeci ta značková a jistě hodně drahá diagnostika ve značkovém servisu ukazuje tomu jistě značkově placenému a značkově vyškolenému personálu nějaký značkový poruchy a protože chcete ušetřit pár peněz dětem na svačiny. Nebudete přeci do 4 roky starého vozu zbytečně cpát díl tou dobou v ceně ojeté felicie ne? Jenže po výměně turba a teprve následné a za další značkový peníz provedené výměně váhy vzduchu do 14 dnů poté zjistíte, že poruchy byly vlastně způsobené tou váhou vzduchu. No ale co, už je to za námi a vesele jezdíte dál. Tentokrát si však užíváte eXtra značkovou záruku v délce trvání 6 měsíců na Xdíl namísto 24 měsíců na díl nový. Jenže co čert nechtěl; tu Xovou atrapu turba měníte po necelých 2 letech a dalších najetých 32 tis. km za originál, protože se ta Xová atrapa s kvalitativními parametry nového dílu za jízdy rozsype. Tentokrát však nezajedete do značkového servisu, ale k doporučenému mechanikovi do jeho garáže. No a co vám mám povídat, ten originál bez vytáček drží s přehledem dalších 110 tis. km. Takže, abyste ušetřili 9 tis. Kč (X vs. nový díl), tak za svou eXtra blbost zaplatíte 4x tolik. A toho času co to stojí. Inu, není nad osobní zkušenost. V té době jsem se totiž domníval, že jsem již dostatečně bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Ale život mě opět vyškolil, že tak daleko ještě nejsem.