Názory k článku Život po životě: 70 let repasí a výroby výměnných náhradních dílů (nejen) na škodovky
Máca
(neregistrovaný)
23. 2. 2018 11:46
Škoda že se touto strategií se zaobírá jen pár firem a ostatní výrobci to řeší tak aby se výrobek nedal rozebrat a nedej bože opravit. Protože pak by se prodávalo méně těch jejich nových a firma by měla menší zisk. A ekologie pány ekonomy pramálo zajímá, a ekolog se lépe prosadí při záchraně pár žab v jedné louži na trase budoucí plánované dálnice
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
piskon
(neregistrovaný)
23. 2. 2018 18:00
ty *ole to jste objevili ameriku, za komunistů se nejen agregáty běžně repasovaly
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
nebohatýr
(neregistrovaný)
24. 2. 2018 20:56
Moc pěkný nicméně neoznačený PR článek vyzdvihující kvalitu za nízkou cenu, ALE... Tak si takhle po 60 tis. km necháte vyměnit turbo u 1.8T 20V za Xové, protože přeci ta značková a jistě hodně drahá diagnostika ve značkovém servisu ukazuje tomu jistě značkově placenému a značkově vyškolenému personálu nějaký značkový poruchy a protože chcete ušetřit pár peněz dětem na svačiny. Nebudete přeci do 4 roky starého vozu zbytečně cpát díl tou dobou v ceně ojeté felicie ne? Jenže po výměně turba a teprve následné a za další značkový peníz provedené výměně váhy vzduchu do 14 dnů poté zjistíte, že poruchy byly vlastně způsobené tou váhou vzduchu. No ale co, už je to za námi a vesele jezdíte dál. Tentokrát si však užíváte eXtra značkovou záruku v délce trvání 6 měsíců na Xdíl namísto 24 měsíců na díl nový. Jenže co čert nechtěl; tu Xovou atrapu turba měníte po necelých 2 letech a dalších najetých 32 tis. km za originál, protože se ta Xová atrapa s kvalitativními parametry nového dílu za jízdy rozsype. Tentokrát však nezajedete do značkového servisu, ale k doporučenému mechanikovi do jeho garáže. No a co vám mám povídat, ten originál bez vytáček drží s přehledem dalších 110 tis. km. Takže, abyste ušetřili 9 tis. Kč (X vs. nový díl), tak za svou eXtra blbost zaplatíte 4x tolik. A toho času co to stojí. Inu, není nad osobní zkušenost. V té době jsem se totiž domníval, že jsem již dostatečně bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Ale život mě opět vyškolil, že tak daleko ještě nejsem.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat