Máca (neregistrovaný)
Škoda že se touto strategií se zaobírá jen pár firem a ostatní výrobci to řeší tak aby se výrobek nedal rozebrat a nedej bože opravit. Protože pak by se prodávalo méně těch jejich nových a firma by měla menší zisk. A ekologie pány ekonomy pramálo zajímá, a ekolog se lépe prosadí při záchraně pár žab v jedné louži na trase budoucí plánované dálnice
nebohatýr (neregistrovaný)
Moc pěkný nicméně neoznačený PR článek vyzdvihující kvalitu za nízkou cenu, ALE... Tak si takhle po 60 tis. km necháte vyměnit turbo u 1.8T 20V za Xové, protože přeci ta značková a jistě hodně drahá diagnostika ve značkovém servisu ukazuje tomu jistě značkově placenému a značkově vyškolenému personálu nějaký značkový poruchy a protože chcete ušetřit pár peněz dětem na svačiny. Nebudete přeci do 4 roky starého vozu zbytečně cpát díl tou dobou v ceně ojeté felicie ne? Jenže po výměně turba a teprve následné a za další značkový peníz provedené výměně váhy vzduchu do 14 dnů poté zjistíte, že poruchy byly vlastně způsobené tou váhou vzduchu. No ale co, už je to za námi a vesele jezdíte dál. Tentokrát si však užíváte eXtra značkovou záruku v délce trvání 6 měsíců na Xdíl namísto 24 měsíců na díl nový. Jenže co čert nechtěl; tu Xovou atrapu turba měníte po necelých 2 letech a dalších najetých 32 tis. km za originál, protože se ta Xová atrapa s kvalitativními parametry nového dílu za jízdy rozsype. Tentokrát však nezajedete do značkového servisu, ale k doporučenému mechanikovi do jeho garáže. No a co vám mám povídat, ten originál bez vytáček drží s přehledem dalších 110 tis. km. Takže, abyste ušetřili 9 tis. Kč (X vs. nový díl), tak za svou eXtra blbost zaplatíte 4x tolik. A toho času co to stojí. Inu, není nad osobní zkušenost. V té době jsem se totiž domníval, že jsem již dostatečně bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Ale život mě opět vyškolil, že tak daleko ještě nejsem.