Ctibor Petr
(neregistrovaný)
8. 3. 2018 10:17
U Toyoty opět špatně seřadili priority, protože problém č.1 jejich hybridů je těžce obtěžující hluk spalovacího motoru. Že místo deklarované spotřeby pod 4 l/100 km je realita 6,5 l/10 km a tím obsah CO2 cca 120 g/100 km v době Dieselgate prodejci snadněji obhájí než šíleně řvoucí atmosféru v Atkinsonově cyklu......
Škoda jinak geniální myšlenky hybridního ústrojí vyvinutého na univerzitě v Evropě na základě požadavku Audi a dále prodané Toyotě, která i po desítkách let nedokázala správně určit priority......
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Calimero
(neregistrovaný)
9. 3. 2018 0:36
Mám Auris Hybrid súčasnú verziu, ale 6,5l/100km som mal len v najväčších mrazoch tejto zimy, keď bolo permanentne menej ako -5 stupňov. Vtedy beží spaľovací motor častejšie kvôli zohrievaniu.
4l/100km je pri normálnych teplotách (nad +5 stupňov) v meste úplne reálne.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Sodík
(neregistrovaný)
11. 3. 2018 12:57
Taky mám Toyotu C-hr hybrid. Spotřeba po městě 4,1l pokud je motor ohřátý. Pokud jen popojedu a nechám motor vychladnout a opět to opakuji tak je spotřeba skutečně 6l. To ale platí u všech aut pokud se používají v režimu popojedu nechám vychladnut a tak dokola. Obtěžující hluk motoru je jenom pokud chci prudce akcelerovat jinak je slyšet jako v každém moderním autě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
14. 3. 2018 19:49
No já ji mám, a realita je 4,5 v normálním počasí, 5,5 při silném mrazu. Za 6,5 s tím jezdí maximálně trouba. Dá se jezdit i pod 4. Za 3,7 jsem jel nedávno z Úpice do Hostinného. Opačně by to bylo možná ještě lepší.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas
(neregistrovaný)
1. 4. 2018 21:57
S mym aurisem hybrid jezdim neustale svizne, v lete to dela 5,2 a v zime 6,2. Kdyz se snazim a nemrzne, jezdim za 4,8, kdyz jsem naopak jezdil tyden v kuse jak hovado, nedostal jsem se nad 6,4 ! Trosku to jeci, kdyz se na to slapne, ale to snad Toyota vyladi, jinak klobouk dolu!!! Odpich z nuly na 50 - kazde bezne auto strcim do kapsy, coz ve meste nema chybu, je to skvely stroj, jedine co tomu mohu vytknout, tak je naprosto trapne troubeni, radeji netroubim :)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat