Ctibor Petr (neregistrovaný)
U Toyoty opět špatně seřadili priority, protože problém č.1 jejich hybridů je těžce obtěžující hluk spalovacího motoru. Že místo deklarované spotřeby pod 4 l/100 km je realita 6,5 l/10 km a tím obsah CO2 cca 120 g/100 km v době Dieselgate prodejci snadněji obhájí než šíleně řvoucí atmosféru v Atkinsonově cyklu...... Škoda jinak geniální myšlenky hybridního ústrojí vyvinutého na univerzitě v Evropě na základě požadavku Audi a dále prodané Toyotě, která i po desítkách let nedokázala správně určit priority......
Calimero (neregistrovaný)
Mám Auris Hybrid súčasnú verziu, ale 6,5l/100km som mal len v najväčších mrazoch tejto zimy, keď bolo permanentne menej ako -5 stupňov. Vtedy beží spaľovací motor častejšie kvôli zohrievaniu. 4l/100km je pri normálnych teplotách (nad +5 stupňov) v meste úplne reálne.
Sodík (neregistrovaný)
Taky mám Toyotu C-hr hybrid. Spotřeba po městě 4,1l pokud je motor ohřátý. Pokud jen popojedu a nechám motor vychladnout a opět to opakuji tak je spotřeba skutečně 6l. To ale platí u všech aut pokud se používají v režimu popojedu nechám vychladnut a tak dokola. Obtěžující hluk motoru je jenom pokud chci prudce akcelerovat jinak je slyšet jako v každém moderním autě.
Jan (neregistrovaný)
No já ji mám, a realita je 4,5 v normálním počasí, 5,5 při silném mrazu. Za 6,5 s tím jezdí maximálně trouba. Dá se jezdit i pod 4. Za 3,7 jsem jel nedávno z Úpice do Hostinného. Opačně by to bylo možná ještě lepší.
Tomas (neregistrovaný)
S mym aurisem hybrid jezdim neustale svizne, v lete to dela 5,2 a v zime 6,2. Kdyz se snazim a nemrzne, jezdim za 4,8, kdyz jsem naopak jezdil tyden v kuse jak hovado, nedostal jsem se nad 6,4 ! Trosku to jeci, kdyz se na to slapne, ale to snad Toyota vyladi, jinak klobouk dolu!!! Odpich z nuly na 50 - kazde bezne auto strcim do kapsy, coz ve meste nema chybu, je to skvely stroj, jedine co tomu mohu vytknout, tak je naprosto trapne troubeni, radeji netroubim :)