Honda se rozhodla opustit naftové motory a postupně je ve svých evropských modelech nahradit hybridem. První je SUV CR-V, které se v Ženevě představuje v nové generaci (v Evropě, ve světě je nová generace známá už od roku 2016). Honda CR-V se konečně dočkala také sedmimístného provedení, ale to paradoxně s hybridem nekoupíte.
Pod kapotu Hondy CR-V míří také přeplňovaný čtyřválec 1.5 VTEC Turbo, kombinovaný se šestistupňovým manuálem nebo automatem CVT. Standardně má CR-V poháněná přední kola. Pohon všech kol bude nabízen za příplatek ke všem motorizacím, tedy i k hybridu. Čtyřkolky mají oproti předokolkám vyšší světlost (až 208 mm), aby se zlepšily schopnosti mimo asfalt.
Doporučujeme: Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Ohledně hybridu jsme se zatím žádné přesné specifikace nedozvěděli, ale předpokládáme, že Honda převezme systém fungující v jiných modelech. Atmosférický dvoulitr VTEC pracující v Atkinsonově cyklu s elektromotory o celkovém výkonu soustavy přes 200 koní vypadá na nejpravděpodobnějšího kandidáta. Stejný pohon má americká Honda Accord Hybrid.
Honda také připomněla zajímavý retro koncept Urban EV, který naznačuje malý městský hatchback s elektrickým pohonem určený pro Evropu. Ten půjde objednávat už od dubna příštího roku. Produkční verze malého elektromobilu v evropské specifikaci se představí na konci roku 2019.