Názor k článku Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno od Hobit - Klasický bulární nadpis určený jen na proklik. Marně jsem...

Hobit (neregistrovaný)
Klasický bulární nadpis určený jen na proklik. Marně jsem hledal v článku to srovnání s Teslou Semi, kde je? Tesla Semi 1) je úplně jiná kategorie, to je jako srovnávat kolo s motorkou 2) Tesla Semi je ve své kategorii revoluční z mnoha důvodů: - je elektrická, ať autor napíše, který tahač téhle kategorie byl elektrický? - má extrémní parametry sama o sobě ve své kategorii, žádný takový vůz nenajdete ani elektrický, ani spalovací - na elektromobil má obrovský dojezd - na nákladní auto - tahač má extrémně velké zrychlení a sílu (je ale samozřejmě jasné, že to zrychlení takový tahač nepotřebuje a je to jen výhoda, která vychází ze samotného pohonu jen taková třešnička na dortu A teď ještě jednou pane Dittrichu, co z výše uvedeného má ta Vaše revoluční Avie? Jakou že revoluci ta Avie udělala, kromě toho že se jich prodalo "pár" kousků a dneska ji už neseženete? Parametry té Avie žádnou revoluci nepředvedli, ani proti spalováku, natož jako elektromobil. Proto ho nikdo nechce, protože to nic nevylepšuje. Vzpomínám na to řekl Elom Musk. Nemá cenu stavět něco co tu danou věc neposouvá dopředu. Řekl to v souvislosti s rychlostní železnicí v Americe. O které tam uvažují, že ji konečně budou stavět. Ale tahle železnice v dnešní době je už zastaralá a nic by nevylepšila. Resp. vylepšila, ale o tak malý kus, že se to ekonomicky nevyplatí. Zvýšila by se rychlost ze současné 100-150km/h na 200-250 km/h, Což je je vlastně skoro nic. Proto navrhl Hyperloop, ktarý toto řeší přesně tou revolucí, protože tam by se rychlost zvýšila několikánásobně. Stejně tak dělá i ostatní věci. Přesně na tom principu je vyvýjen i tahač Tesla Semi. To co předvedla Avie je přesně to samé jako teď stavět železnici na rychlost 250 km/h. Vyhozené peníze a pokrok skoro nic.