Názor k článku Na západ, soudruhu! Svezli jsme se legendárním autobusem Š11 v dálkovém provedení od Gargulák Václav - Pro Diamant: Ti kluci Pardubičáci s tím rotelem,...

Gargulák Václav (neregistrovaný)
Pro Diamant: Ti kluci Pardubičáci s tím rotelem, měli ještě motor ML 630. Nějak tam "zapinkali" přestavbu. Vím, že se ty motory zpětně zaměňovaly za ML 634, které byly o 22 koní silnější, než původní. Nějakou dobu jsem dělal technika a ty přestavby jsem našel ve starých dodacích listech a fakturách. Ten původní výkon byl i na tu dobu opravdu slabý. A pozdější umístění rezervy za zadní nápravu a manipulace s ní bylo nejlepší provedení ze všech - jednoduchá manipulace, nenáročná fyzicky i přesto, že neměla posilovač, (jak v RTO-tzn. méně údržby). Jediná nevýhoda - vytahovala se do siln. provozu - byla na levé straně.