Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Na západ, soudruhu! Svezli jsme se legendárním autobusem Š11 v dálkovém provedení. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jan Světlík (neregistrovaný)
Ty káčo pitomá - Katko Umím počítat určitě do pěti a dobře vím, že všechny základní socialistické vozy + motorky JAWA byly opravdu na velmi vysoké úrovni a budovaly 40 let komunismus Tak se jim opravdu díky velmi sólidním, nadčasovým konstruktérum podařilo už za války první náčrty těchto na tu dobu špičkových strojů - JAWA (pérák), ZETOR 25 A /K-- 20/30/4011, TATRA 111, ŠKODA Populár - Spartak - 1000 MB, 100, 105/120 až do r. 1998 se motor ze Š 1000 MB montoval do Fábií. To se komunistům opravdu moc dobře přebíraly ty nadčasové fabriky a v nich vývojáři moc nevyvinuli. Např. ZETOR na něm se měnilo jen povrchově, vše pocházelo ze základního 4011 - Unifikace A co se tam amátersky přilepilo, za moc nestálo. A JAWA 40 let dvoutaktní motor - od 125 po 500stovku nakonec pro Sovětský trh zůstala jen 350, vylepšená, ale dost ošizená TATRA od 111 po 815 - podívejte se na ten základ moc odlišnosti nenajdete