Názor k článku Na západ, soudruhu! Svezli jsme se legendárním autobusem Š11 v dálkovém provedení od Důchodce - V "originále" to jelo do 130km/h,který z těchto...

Důchodce (neregistrovaný)
V "originále" to jelo do 130km/h,který z těchto vozů jel cca 150,měl střed zadní nápravy vyměněný za střeva ze zadku traktoru Škoda 180.Jestliže má tenhle vůz zadní nápravu Rába,není to rovněž originál.Původní byla náprava bez redukcí v kolech.Vyjmutí rezerva a dát ho zpět bylo asi nesnadnější,nejrychlejší a nejlehčí ze všech našich autobusů.Bylo by dobré se zmínit o centrálním mazání podvozku olejem,na levé straně byla olejová pumpa asi se 42? vývody a plastovými hadičkami ke každé mazničce na podvozku.Poháněno tlakovým vzduchem,impulzy dával společný náhon tachometru.Vršek střechy byl měděný plech. Pro Stanislava: Tachograf to nemělo,palubka je originál,rovněž řadící páka.Možná to koncovka na ni,ale její tvar je stejný. K sedačce řidiče podle fota to není vzduch. sedačka.Nevím,zdali jste něco takového renovoval,alespoň osobní auto.pak by jste asi znal cenu renovace jedné sedačky-je to ticících korunách za kus.A je jich tam 45+řidič.Řidičova sedačka podle fot. není vzduchová.Zrenovovat takovouhle stodolu,klobouk dolů. Měl jsem to štěstí,že jsem s tímto vozem taky jezdil jako řidič.A měl zajímavé výrobní číslo v téhle serii-100.