Vlákno názorů k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od karel 3 - Stanislave,zamysli se nad konsrukcí předního pohonu a zadního....
karel 3
(neregistrovaný)
25. 12. 2016 20:05
Stanislave,zamysli se nad konsrukcí předního pohonu a zadního. U zad. pohonu jednoduchost a snadné případné opravy.Odpadají hnací klouby-zdroj problémů a převodovka není nijak komplikovaná a s motorem vzadu odpadá hromada dalších dílů,což ovlivní cenu auta.A jestli jste někdy jel v zimě se škodovkou s motorem vzadu,tak jste si mohl všimnout že jedete a těm druhým to tak nejede.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
roman
(neregistrovaný)
25. 12. 2016 21:02
Je to pravda ,naše škodovky se zadním pohonem ,byly jednodušší na opravy a jízdní vlastnosti vynikající ,obzvláště v zimě .Tato auta vyjela všude oproti aut s předním náhonem !V dnešní auta s předním náhonem nevyjedou to co škoda 120,nedáli jsme na ní dopustit.Několikrát se stalo ,že jsme tahali auta spředním náhonem ,protože nebyla schopna vyjet žádný prudký kopec .Kéž by se vrátila výroba těchto aut .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pavel
(neregistrovaný)
15. 1. 2017 17:53
no tak já si myslím že zas ten žigul špatnej nebyl jen asi s tím mechanismem co měl mezi sedadlem a pedáli.Jinak jsem jezdil skoro se všemi socialistickými auty ale kam sem potřeboval tam sem vyjel jak se žigulem tak škodárnou
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat