Vlákno názorů k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od Josef Formánek - Hezky se to rozepsalo.Já bych chtěl jenom připomenout...
Josef Formánek
(neregistrovaný)
26. 12. 2016 11:36
Hezky se to rozepsalo.Já bych chtěl jenom připomenout sportovní úspěchy Škodovek,i na Rallye Monte Carlo.Taková Skoda 110 R Coupé,která se vyvážela do zahraničí,kde byli tamní importéři omezeni tak,že potřebný počet vozů jim nemohl z kapacitních nebo jiných důvodů dodán.V Itálii a hlavně v Anglii měly dobré prodejní úspěchy a zajištěnou servisní síť.Prostě mimo pamětníků,majitelů a vlastníků těchto vozů to ostatní posuzují podle doslechu a archivních materiál.Pro mě dobrý,rád jsem měl Škodovky..Apropo,Renault 8 byl stejné koncepce jako Řada 1000MB,Š 100-110 a Š 120
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Brett.
(neregistrovaný)
20. 7. 2018 19:11
Taková Š 110R se vyráběla 10 let. Vyrobeno bylo cca 57 000 kusů. Něco zůstalo doma, zbytek se vyvezl do Evropy. Vzhledem k celkovému počtu to mohly být maximálně stovky kusů v jednotlivých vyjmenovaných zemích. Byť se na některé zájemce nedostalo, obchodní úspěch bych až tak moc nepřeceňoval. Apropo - R8, Fiat 850 ani VW s motorem vzadu se nevyráběly do roku 1990...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat