Vlákno názorů k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od Jarda - Chlapi, technické možnosti byly poplatné době, především politice,...

Jarda (neregistrovaný)
Chlapi, technické možnosti byly poplatné době, především politice, kdy z Moskvy přišel stop a bylo hotovo. Tolik chytrých a řemeslně zručných lidí bylo ušlápnuto a zahnáno do kouta. Dnes to není bohužel jiné. EU rozhodla, že od r. 2015 bude životnost vozidla 150000 km, a v současné době padlo rozhodnutí, které je již v platnosti, že auty vyrobená v r. 2019 a dále, budou mít v hlavní řídící jednotce program, který Vám umrtví auto po ujetí 250000 km. Zkrátka Vám Váš miláček oznámí, že máte 80 km k bezpečnému odstavení vozidla a potom je šlus. Bude Vás čekat revitalizace vozu v hodnotě asi 50 procent nového, nebo odtah do kovošrotu. Tohle ani komunisti nevymysleli. V porovnání se zahraničními vozy byly Š120 ve své době k smíchu, ale nic výrazně lepšího nebylo. Žigulík byl vlastně Fiat z ruské dílny. Minulá doba měla své mouchy, a nebylo jich málo, ale dnešek je snad prolhanější, než soc. propaganda.
Famfulin (neregistrovaný)
Jardo, můžu znát zdroj informací, odkud jsi čerpal ohledně "umrtvení" auta po xy kilometrů?