Vlákno názorů k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od Mysak - Ahoj pracoval jsem v té době ve VVZ...
Mysak
(neregistrovaný)
25. 12. 2016 22:38
Ahoj pracoval jsem v té době ve VVZ Česana a tu dobu dobře pamatuji.
Vyrobili jsme tam dobré prototypy dokonce jeden jsem neviděl, ani v muzeu
Nevím ani jestli je v depozitu. Jenže tenkrát o výrobě rozhodovaly až v Rusku
Prostě V RVHP. Nemohly se vyrábět lepší auta než v sovětském svazu nebo NDR. Byli omezeny finance, ale s předním pohonem, převodovka NDR, kotouče hned vedle převodovky jsme tam taky měli. Vzpomínám na tu dobu
Rád. Pár lidí dokázalo na koleni vše ručně řemeslnicky hotové zázraky.
Je pravda 1-2 prototypy za rok. Dnes jich jsou desítky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tadeus
(neregistrovaný)
18. 1. 2017 17:31
Dobrý den, Pokud myslíte ony dva prototypy s karoserií i interiérem Škody 120LS se stojatým motorem Š120 s motorem vepředu a pohonem zadních kol, tak ty nikde nenajdete. Ani v literatuře. Bílí prototy byl sešrotován, červený byl předán do ÚVMV kde se na něm vyvíjel dvojspojkový dvourežimový čtyřstupňový automat. V současné době vozidlo snad vlastní soukromník. V jakém je stavu ale nevím, protže původní stojatý motor i převodovka byly sešrotovány.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat