Vlákno názorů k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od tatrman - Za tento článek palec nahoru, konečně mi přítelka...

Peter Slunčík (neregistrovaný)
Dobře sice nevypadá, ale pokrok to byl. Komuinistické prasata zničilo monoho dobrého, zejména tvořivost lidí. Na škodovku nedám dopustit. Š 120L v provedení LS - 217 000 km bez generálky. Uměl jsem jezdit za krásných 6 litrů... Š 1000 MB, z 21.8.1968 a Š RAPID 136 - mám dodnes...
Jura Jurax (neregistrovaný)
Ale jo, jezdit se s tím dalo - koneckonců nic jiného tak levného kromě trabantů nebylo, takže jeden byl rád, že se zmohl na auto - ale holt koncepce byla zastaralá, jízdní vlastnosti nebyly nejlepší, 110 i 120 co jsem měl se přehřívaly, nebyly náhradní díly a o servisu raději nemluvit ... akorát to dobře šplhalo do zasněženého kopce. Ale zase to žrala rez - teprve až řada 105/120 měla slušnější protikorozní ochranu, ovšem proti dnešku - mám Octavii I - se ani ta nedá srovnat. I favorit docela slušně reznul ...